کد خبر:7585
پ

واگذاری ۹۳۵۰ سند املاک غصب شده رژیم پهلوی به مردم گلستان

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان از واگذاری بیش از ۹ هزار فقره سند املاک توسط بنیاد مستضعفان به مردم استان خبر داد و اظهارکرد: این اسناد که تحت عنوان “املاک ملت” نام‌گذاری شده از سوی خاندان پهلوی غصب شده بود. سید فخرالدین علوی روز پنج‌شنبه ۱۳ بهمن در آیین واگذاری اسناد املاک […]

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان از واگذاری بیش از ۹ هزار فقره سند املاک توسط بنیاد مستضعفان به مردم استان خبر داد و اظهارکرد: این اسناد که تحت عنوان “املاک ملت” نام‌گذاری شده از سوی خاندان پهلوی غصب شده بود.

سید فخرالدین علوی روز پنج‌شنبه ۱۳ بهمن در آیین واگذاری اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم استان گلستان تحت عنوان “املاک ملت” که با حضور جمع کثیری از گلستانی‌ها در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: در این آیین  ۹ هزار و ۳۵۰ فقره سند املاک توسط بنیاد مستضعفان به مساحت کل ۲۸ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۸۸۱ مترمربع به ارزش ۵۸۸ میلیارد ریال به مردم استان گلستان اهدا می‌شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گفت: بنیاد علوی نهاد پیشرفت و آبادانی درهمه عرصه های کشور بوده است.

وی  افزود: با تلاش‌های بی‌وقفه بنیاد، اسناد املاک مذکور همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر به مردم استان گلستان واگذار شد.

علوی افزود:  در استان گلستان بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت‌ها با مشارکت مردم توسط جوانان جهادگر و خلاق بومی در حال اجرا است و این رویه تا رسیدن به هدف نهایی تداوم دارد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستانافزود:امروز بیست و سومین مرحله از واگذاری اسناد املاک در استان اجرا می‌شودو گلستان بالاترین حجم واگذاری املاک را در کشور به خود اختصاص داده که در این مرحله اسناد ۸ هزار و ۶۶۸ فقره مسکونی، ۶۲۴ فقره کشاورزی، ۵۲ فقره تجاری و ۶ فقره سایر کاربری‌ها به ترتیب بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ۴۳ درصد از واگذاری‌های اسناد املاک استان در چهار سال اخیر را مربوط به دوره مسئولیت “پرویز فتاح” رئیس بنیاد مستضعفان کشور است.

وی همچنین ۵۰ درصد واگذاری‌های این دوره در سطح کشور مربوطه به استان گلستان دانست وگفت:  روند بررسی و اهدای اسناد دیگر به گلستانی‌ها همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

کلید مقابل را فعال کنید