کد خبر:14842
پ
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت؛

فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت از رایگان بودن، فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث خبر داد.   ۸ به گزارش تحرک‌نو از گرگان، مهدی حاجی‌وند ظهرامروز در جلسه بررسی تبیین تشریح روند و مراحل اجرایی برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان در گرگان اظهار کرد: برای انتقال […]

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت از رایگان بودن، فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث خبر داد.

 

۸

به گزارش تحرک‌نو از گرگان، مهدی حاجی‌وند ظهرامروز در جلسه بررسی تبیین تشریح روند و مراحل اجرایی برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان در گرگان اظهار کرد: برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، کافیست یکی از وراث که سجام دارد، به همراه گواهی فوت، شناسنامه و کارت ملی متوفی و همه وراث و همچنین گواهی انحصار وراثت، به یکی از شعب بانک‌ها و یا کارگزاری‌های منتخب مراجعه کند.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تصریح کرد: وراث هیچگونه مبلغی از این بایت در هیچ مرحله‌ای نباید پرداخت کنند.

حاجی وند بیان کرد: سهم هریک از وراث به شماره شبایی که در شبکه موجود است، واریز می‌شود.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: فعلاً اعطای سهام عدالت به جاماندگان و افراد جدید، مطرح نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

کلید مقابل را فعال کنید