کد خبر:14865
پ
با همراهی بانک مشترک ایران و ونزوئلا رقم خواهد خورد؛

حمایت بانک مشترک ایران و ونزوئلا از صنایع گلستان

محمد قضایی مدیر عامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا با همراهی روح اله صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان و رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی علی آباد کتول بازدید کردند. مدیر عامل بانک مشترک ایران گفت: دلیل اینکه استان گلستان را […]

محمد قضایی مدیر عامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا با همراهی روح اله صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان و رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی علی آباد کتول بازدید کردند.

مدیر عامل بانک مشترک ایران گفت: دلیل اینکه استان گلستان را برای حضور انتخاب کرده ایم اینکه صنایع مختلفی در این استان وجود دارد که نیاز به تأمین مالی دارند.

به گزارش تحرک نو از گرگان محمد قضایی عصر دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در حاشیه سفر هیأت مدیره بانک مشترک ایران و ونزوئلا در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان علی آباد کتول اظهارکرد: بانک مشترک ایران و ونزوئلا به دلیل شاخصهای خوب مالی که دارند، این آمادگی را خواهند داشت تا از صنایع گلستان حمایت کنند و در قالب سرمایه در گردش تسهیلات و اعتبار پرداخت کنند تا مسئولیتی که این بانک در قبال تولید دارند به نحو احسن انجام شوند.

مدیر عامل بانک مشترک ایران افزود: باعث خرسندی است که این اتفاق در گلستان رقم خورد چون استانی است که در حوزه اعتبارات کسری زیادی دارد و از این فرصت استفاده میکنم و آمادگی کامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا را در حمایت از صنایع اعلام میکنم.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گذشته استان گلستان سرزمین طلای سفید بوده و اقتصاد آن بر پایه کشاورزی است و در سالی که رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید با مشارکت مردم را مدبرانه نامگذاری کرده است همه دستگاهها به خصوص وزارت اقتصاد و دارایی باید تلاش کنند تا بروکراسی اداری برای جذب سرمایه گذار را کاهش دهند تا بتوانند سرمایه گذاران را جهت سرمایه گذاری متقاعد کنند.

رحمت اله نوروزی گفت: درخواست دارم با توجه به محرومیتی که گریبان استان گلستان است تمام تلاش خود را به جهت تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان داشته باشند و ما هم بعنوان خادم مردم در کنار آنها خواهیم بود.

در ادامه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان افزود: یکی از سیاستهایی که وزارت اقتصاد پیگیری میکند بحث تکمیل زنجیره های ارزش تولید است که در راستای منویات مقام معظم رهبری که بحث مشارکت مردم را در جهش تولید بدنبال خواهیم داشت، وزارت امور اقتصادی و دارایی بدنبال استفاده از بازیگران بزرگ اقتصادی منطقه ای و کشوری است.

روح الله صلبی ادامه داد: در راستای دستورات عالی وزارت و استاندار گلستان در هیأت مدیره بانک مشترک ایران و ونزوئلا دعوت کردیم تا در راستای سرمایه گذاری در حوزه های طرحهای زیر ساختی، کشاورزی، گردشگری و بخش ساختمان بتوانند راهگشا بوده و در زمینه تأمین منابع مالی اقدامات خوبی در استان صورت گیرد.

وی بیان کرد: ما آمادگی کامل داریم تا شعبه دیگری از بانک مشترک ایران و ونزوئلا با حمایت و همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در استان راه اندازی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =

کلید مقابل را فعال کنید