کد خبر:14701
پ
مدیرکل تعاون،کار و رفاه  اجتماعی گلستان:

گلستان در رده سوم رسیدگی به شکایت کارگران کشور قرار دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: با رسیدن به ۱۶ روز میانگین رسیدگی به شکایت کارگران این استان در رده سوم کشور قرار دارد. به گزارش تحرک نو حسینعلی خواجه‌مظفری روز چهارشنبه به مناسبت گرامی داشت هفته کار و کارگر ( پنج تا ۱۱ اردیبهشت) در نشست خبری افزود: سال گذشته چهار هزار […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: با رسیدن به ۱۶ روز میانگین رسیدگی به شکایت کارگران این استان در رده سوم کشور قرار دارد.

به گزارش تحرک نو حسینعلی خواجه‌مظفری روز چهارشنبه به مناسبت گرامی داشت هفته کار و کارگر ( پنج تا ۱۱ اردیبهشت) در نشست خبری افزود: سال گذشته چهار هزار و ۹۲۰ کارگر از کارفرماهای خود شکایت کردند هشت درصد کمتر از سال ماقبل بود.

وی ادامه داد: از مجموع چهار هزار و ۵۰۱ دادنامه صادره پارسال هزار و ۴۲۰ فقره معادل ۳۲ درصد به سازش ختم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: همچنین سال قبل هفت هزار و ۵۳۹ بازرسی از واحدهای کارگاهی استان انجام شد که ۲ هزار و ۸۸۱ مورد آن مربوط به کارگاه‌های پرخطر بود.

وی به برنامه‌های هفته کارگر در گلستان اشاره کرد و گفت: در این هفته ۲۱۰ ویژه برنامه برگزار خواهد شد.

خواجه‌مظفری ادامه داد: اعزام ۲۳ کارگر به نمایندگی از جامعه کارگری استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، برپایی همایش کارگری، راه‌اندازی طرح‌های خدماتی، تولیدی و کاریابی، دیدار با مسوولان ارشد استانی و برپایی مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های هفته کارگر در گلستان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید