کد خبر:14718
پ
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان؛

کم‌کاری‌ شهرداری گرگان موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی گرگان شده است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان گفت: کم‌کاری‌ها و معطلی‌ها در انجام تعهدات سبب شده تا شهرداری گرگان تاکنون متحمل خسارت ۲۰۰ میلیاردتومانی در تعدیل پروژه شهربازی مدرن شود که بخش اصلی این خسران ناشی از بی برنامگی است به گزارش تحرک نو از گرگان، محمدرضا عجم در دویست و پنجمین جلسه فوق العاده […]

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان گفت: کم‌کاری‌ها و معطلی‌ها در انجام تعهدات سبب شده تا شهرداری گرگان تاکنون متحمل خسارت ۲۰۰ میلیاردتومانی در تعدیل پروژه شهربازی مدرن شود که بخش اصلی این خسران ناشی از بی برنامگی است

به گزارش تحرک نو از گرگان، محمدرضا عجم در دویست و پنجمین جلسه فوق العاده شورای شهر گرگان اظهار کرد: بی‌برنامگی شهرداری در پروژه شهربازی گرگان سبب تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان افزود: مردم چقدر این بی برنامگی‌ها را تحمل کنند تاکنون در چند نوبت وعده اتمام و بهره برداری از این پروزه را به شهروندان داده شده که هیچ‌یک انجام نشده است.

وی به ضرورت ترسیم منابع پایدار در آمدی برای شهرداری گرگان اشاره کردو افزود:

حدود ۷۰ درصد درآمد‌های شهرداری از محل صدور پروانه و جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ تامین میشود که باید در این خصوص چاره اندیشی کنیم.

عجم به بخشی از خلف وعده‌های مدیران شهرداری اشاره کرد و گفت: از چند ماه قبل وعده راه‌اندازی اتوبوس دو طبقه گردشگری را داده شد که ابتدا قرار بود در ۲۲ بهمن شاهد تحویل و آغاز به کار این اتوبوس باشیم سپس به عید نوروز موکول شد که هنوز این اتوبوس تحویل داده نشده است.

وی عنوان کرد: از چند ماه قبل، وعده بهسازی و مرمت قلعه خندان داده شد و خیلی از شهروندان در انتظار بودند تا این بنای ارزشمند شهری ساماندهی و مورد استفاده گردشگران و بومیان قرار بگیرد که این امر هم محقق نشد.

عضو شورای شهر گرگان گفت: قرار بر کف سازی و دیواره سازی در بافت تاریخی و قدیم شهر گرگان بود که تاکنون از زمان پایان این فرآیند خبری نیست.

عجم افزود: نبود برنامه به شهر آسیب زده است، مسئله محوری و برنامه محوری در مدیریت شهری به چشم‌ میخورد.

دردویست و پنجمین جلسه فوق العاده شورا لوایح و نامه های رسیده در خصوص احداث فاز ۲ آرامستان جدید

۲- لایحه شهرداری در خصوص اجاره کانکس کرایه دوچرخه و ارائه خدمات به شهروندان

۳- لایحه شهرداری در خصوص واگذاری جایگاه های سامانه هوشمند پارکومتر

۴- لایحه شهرداری در خصوص اجاره کمپ اسکان مسافر بصورت یکجا در سطح شهر

۵- لایحه شهرداری در خصوص فروش عرصه مسکونی دو هزار و ۸۲۴ فرعی از ۱۲ اصلی واقع در بلوار نیایش گوی آسایش

۶- لایحه شهرداری در خصوص فروش واحد تجاری ۱۱۵ فرعی از ۳ هزار و ۶۵۴ اصلی واقع در عدالت ۲۱- روبروی اداره ثبت اسناد و املاک استان

۷-لایحه شهرداری در خصوص فروش عرصه مسکونی فاقد سند واقع در بلوار شریعتی روبروی شریعتی ۲

۸- لایحه شهرداری در خصوص فروش عرصه مسکونی ۵۸۷ فرعی از ۱۸۸ اصلی (یک دانگه (وقف) واقع در بلوار نیایش ضلع جنوب غربی پل نیایش از جمله مصوبات شورای شهر گرگان بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =

کلید مقابل را فعال کنید