کد خبر:14758
پ

برگزاری ۱۹۰ برنامه شاخص طی هفته گرامیداشت مقام معلم در گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: حدود ۱۹۰ برنامه شاخص طی هفته گرامیداشت مقام معلم در گلستان برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار تحرک نو از گرگان، سیدرضا نظری ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته معلم، اظهار کرد: به صدا درآمدن زنگ سپاس معلم، حضور ۵۰ همکار فرهنگی در دیدار با رهبر معظم انقلاب، […]

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: حدود ۱۹۰ برنامه شاخص طی هفته گرامیداشت مقام معلم در گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تحرک نو از گرگان، سیدرضا نظری ظهر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته معلم، اظهار کرد: به صدا درآمدن زنگ سپاس معلم، حضور ۵۰ همکار فرهنگی در دیدار با رهبر معظم انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از مولفان فرهنگی، تکریم از بازنشستگان، جشن ازدواج زوج فرهنگی و پیاده‌روی تا شهدای گمنام بخشی از این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: چهار معلم گلستان به مرحله کشوری معلم نمونه راه یافته و دو نفر شامل خانم نرگس سادات سجادی از آزادشهر و مرجان ارازیان از مراوه‌تپه به عنوان معلم نمونه در بین ۱۴ معلم نمونه کشوری قرار گرفتند.

نظری گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه سفر اول رئیس جمهور بود که این رقم در سفر دوم به هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر هزار و ۳۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش گلستان شدند و در سال جاری هم دو هزار و ۲۰۰ نفر به شکل رسمی جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

وی به آخرین وضعیت اردوگاه دانش‌آموزی جزیره آشوراده هم اشاره کرد و گفت: با دستور رئیس جمهور این اردوگاه به عنوان اردوگاه کشوری اختصاص یافته و برای تکمیل آن اعتبار ویژه اختصاص یافته است.

نظری از اجرای طرح‌های زیباسازی مدارس خبرداد و افزود: بهسازی و زیباسازی ۴۸ مدرسه در مناطق کم‌برخوردار شهر گرگان توسط شهرداری یکی از این اقدامات بسیار مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اضافه کرد: سرانه فضای آموزش استان از ۴.۶ درصد به ۴.۸۵ درصد ارتقا یافته‌ است.

طبق گفته وی کمبود مدرسه در جنوب شهر گرگان وجود دارد این در حالی است که اعتبار برای احداث مدرسه داریم اما زمین نداریم که باید دستگاه‌های متولی در این زمینه به ما کمک کنند.

نظری با اشاره به این‌که از ابتدای سال ۱۳۷۶ تا ۱۴۰۰ تعداد پروژه‌های ورزشی درون مدرسه‌ای حدود ۷۰ پروژه بود، بیان کرد: از ۱۴۰۰ تاکنون ۱۱۵ پروژه ورزشی درون مدرسه‌ای در استان احداث، تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

کلید مقابل را فعال کنید