کد خبر:14804
پ
عضو شورای اسلامی شهر گرگان؛

شورای ششم در جذب سرمایه‌گذار ضعیف بوده است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شورای ششم در جذب سرمایه‌گذار ضعیف بوده است، گفت: شورای ششم در حوزه جذب و حمایت از سرمایه‌گذار موفق نبوده است. به گزارش تحرک نو از گرگان، حمیدرضا آقاملایی امروز عصر در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: شورای ششم در حوزه جذب و حمایت از سرمایه‌گذار موفق […]

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شورای ششم در جذب سرمایه‌گذار ضعیف بوده است، گفت: شورای ششم در حوزه جذب و حمایت از سرمایه‌گذار موفق نبوده است.

به گزارش تحرک نو از گرگان، حمیدرضا آقاملایی امروز عصر در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: شورای ششم در حوزه جذب و حمایت از سرمایه‌گذار موفق نبوده است. امیدواریم بتوانیم به یک فهم مشترک از اولویت‌ها در گرگان برسیم و اجرای کامل آن را از شهردار بخواهیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: هنوز نتوانستیم محیط زیست را متقاعد کنیم و اگر قرار باشد جانمایی تله‌کابین تغییر کند، می توانیم ادعا کنیم که دیگر باید قید تله کابین گرگان را بزنیم چون ما بعد از ۱۸ سال به این نقطه رسیدیم.

وی به بلاتکلیف بودن طرح تله‌کابین گرگان اشاره کرد و بیان کرد: اعضای شورای شهر حداقل پنج بار برای تله کابین از محیط زیست تا دیگر نهادها به صورت حضوری پیگیری کرده، اما هنوز نتوانستیم با وجود اینکه مجوز را از دبیرخانه شورای عالی معماری و شهرسازی گرفتیم، محیط زیست را برای دریافت مجوز متقاعد کنیم که مجوز ابلاغ آن را صادر کند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در جلسات مختلف با مخالفان تله کابین به این نتیجه رسیدیم که مباحث آنها کارشناسی و منطقی نبوده و نیست. به عبارت دیگر بهانه های آنان کاربردی نیست و متاسفانه محیط زیست با مخالفان تله کابین همراهی کرد هرچند می پذیریم که پیگیری های ما هم ضعیف بوده است.

وی با تاکید براینکه ما نیاز به برنامه و هدف داریم و باید اولویتهایمان را تعیین کنیم، عنوان کرد: انتظار است که استاندار و نمایندگان مجلس هم برای پیگیری این پروژه در کنار ما باشند. از سوی دیگر معتقدیم که باید اولویتهای مدیریت شهری در دوره ششم مشخص شود چراکه ما با بودجه محدود نمی توانیم کارهای زیادی انجام دهیم و به این موضوع تاکید داریم که تله کابین خواسته شهروندان گرگانی است و همه باید کمک کنند.

آقا ملایی بیان کرد: باید تلاش می کردیم تا پروژه های شورای پنجم را تمام کنیم و شهردار هم برای انجام این کار نیاز به حمایت دارد. با وجود انتقاداتی که وجود دارد، در محلات خوب عمل کردیم و اتفاقات خوبی در این دوره از شورا در محلات انجام شده است اما این پروژه های بزرگ است که سرمایه‌های شهر را بُرده و تا کنون میلیاردها تومان برای آن هزینه شده است و شهروندان و رسانه‌ها پیگیر آن هستند.

گفتنی است؛ گرگان دومین شهر پرجمعیت شمال کشور است که نیاز دارد به آن توجه ویژه تری شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

کلید مقابل را فعال کنید