کد خبر:14771
پ
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان؛

نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه کیفی سازی آرد تولیدی توسط کارخانه‌های منطقه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار استان،اظهار کرد:در این استان بهترین گندم از سوی کشاورزان تولید می‌شود ولی نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه کیفی سازی آرد تولیدی توسط کارخانه‌های منطقه است. سیدمحمد دهنوی افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در حوزه کیفی‌سازی تولید آرد ورود کرده تا نان […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار استان،اظهار کرد:در این استان بهترین گندم از سوی کشاورزان تولید می‌شود ولی نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه کیفی سازی آرد تولیدی توسط کارخانه‌های منطقه است.

سیدمحمد دهنوی افزود: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در حوزه کیفی‌سازی تولید آرد ورود کرده تا نان با کیفیت سر سفره هم استانی‌ها قرار گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان نیز از پخت نان کامل توسط ۷ واحد نانوایی شهر گرگان از امروز (‌۱۲ اردیبهشتماه سال جاری ) خبر داد و گفت: این طرح در راستای تولید آرد با کیفیت (نان کامل) توسط یکی از کارخانه‌های آرد استان به اجرا درآمده است.

استان گلستان به باور برخی کارشناسان در بحث کیفیت تولید گندم مقام نخست کشور را دارد زیرا گلوتن موجود در محصول آن بیشتر از سایر نقاط است که این محصول راهبردی در ۲۵ استان کشور استفاده می‌شود.

گلوتن؛ پروتئینی است که باعث کش آمدن خمیر و ترد شدن نان با کیفیت بسیار مناسب می‌شود و از این حیث گندم تولیدی در گلستان یکی از بهترین محصولات کیفی ایران است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

کلید مقابل را فعال کنید