کد خبر:14766
پ
شهرکی رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان؛

طرح همیاران آرامش در محلات کم برخوردار گنبد کاووس برگزار شد

رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان گفت: در راستای کاهش آلام و درد بیماران گلستانی به ویژه مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار، پنج مرحله طرح نذر تخصص با حضور پزشکان متخصص در گنبدکاووس اجرا شد.     به گزارش تحرک نو از گنبدکاووس، محمد شهرکی، ظهر امروز در مراسم طرح همیاران آرامش اجتماعی و اجرای طرح […]

رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان گفت: در راستای کاهش آلام و درد بیماران گلستانی به ویژه مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار، پنج مرحله طرح نذر تخصص با حضور پزشکان متخصص در گنبدکاووس اجرا شد.

 

 

به گزارش تحرک نو از گنبدکاووس، محمد شهرکی، ظهر امروز در مراسم طرح همیاران آرامش اجتماعی و اجرای طرح نذر تخصص در مسجد امام حسن(ع) سیدآباد گنبدکاووس اظهارکرد: با توجه به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر کاهش آلام بیماران اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه، تلاش کردیم تا با اجرای طرح نذر تخصص و بانک زمان بتوانیم ضمن ویزیت و درمان بیماران مناطق محروم بصورت رایگان، آلام و درد را در بین خانواده آنها کاهش دهیم.

رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان تصریح کرد: تاکنون پنج مرحله نذر تخصص و بانک زمان در‌محلات کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر شهرستان گنبدکاووس برگزار شده‌است و پزشکان عمومی و متخصص از استان و دیگر استا‌ن‌های کشور برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران این مناطق، در این طرح شرکت کردند‌.رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: فعالیت‌های خیرخواهانه و نیکوکاری تنها کمک‌های مالی نیست و هر فردی در هر جایگاه اجتماعی و تخصص در هر رشته کاری می‌تواند به عنوان نذر تخصص، به مردم مناطق محروم بصورت رایگان خدمت کند.شهرکی گفت: انتظار داریم رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق و آگاهانه، افراد توانمند و دارای تخصص‌های گوناگون را برای کمک به مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار ترغیب کنند تا در جامعه و منطقه فرد مستمندی نباشد.

شهرکی اظهار کرد: این طرح ملی اقدامی مشترک از سوی نیروی انتظامی گنبدکاووس با مشارکت مجمع خیرین استان گلستان به موازات طرح نذر تخصص و بانک زمان است که در راستای آن خدماتی رایگان از قبیل بهداشت و درمان، کارگاههای مهارت در دو محله کمتر برخوردار ارائه می شود.

رئیس مجمع خیرین گلستان افزود: رسانه ها همانطور که موضوعات و عناوین روز را اطلاع رسانی می کنند باید اقدامات امید آفرین را انتشار دهند.

وی گفت: امروزه وضعیت اقتصادی به شدت سخت شده و مردم باید هوای یکدیگر را داشته باشند، بطور مثال اگر در یک خانواده زندانی وجود داشته باشد، مردم باید با سعی و تلاش گره از مشکل این فرد باز کنند تا پیامدهای منفی، خانواده آن شخص را درگیر نکند.

وی در ادامه بیان کرد: رسانه ها باید اقدامات افراد خیر و نیکوکار در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را به گوش مردم برسانند تا مردم بدانند که هنوز هم افرادی وجود دارند که از دل مردم به داد مردم برسند.

شهرکی خاطر نشان کرد: همانطور که شهدا با خون خود، امنیت را به ایران و اقتدار جمهوری اسلامی را در جهان به رخ همگان کشیدند، خیران و نیکوکاران هم با انجام اقداماتی در راه کمک به مردم در تلاش هستند تا از مشکلات مردم بکاهند.

وی تصریح کرد: بهره گیری از مدیران با تجربه را در خروج از بحران های اقتصادی بسیار موثر دانست و گفت: دولت هم در حوزه های مختلف تلاش می کند تا مشکلات را حل کند و اقتصاد را سر و سامان دهد.

رئیس مجمع خیرین گلستان گفت: مسئولان مربوطه باید در این اوضاع اقتصادی تعادلی در عرضه و تقاضا ایجاد کنند تا هر فردی بتواند مشکلات مردم و جامعه را برطرف و حل کند، که یقینا این راه منجر به عمران و آبادانی و پیشرفت می‌شود.

شهرکی از اجرای طرح «همیاران آرامش » در دو محله کم برخوردار سید آباد و بدلجه شهرستان گنبد کاووس خبر داد.

وی اظهار کرد: این طرح ملی اقدامی مشترک از سوی نیروی انتظامی گنبدکاووس با مشارکت مجمع خیرین استان گلستان به موازات طرح نذر تخصص و بانک زمان است که در راستای آن خدماتی رایگان از قبیل بهداشت و درمان، کارگاههای مهارت در دو محله کمتر برخوردار ارائه می شود.

وی افزود: رسانه ها همانطور که موضوعات و عناوین روز را اطلاع رسانی می کنند باید اقدامات امید آفرین را انتشار دهند.

وی گفت: امروزه وضعیت اقتصادی به شدت سخت شده و مردم باید هوای یکدیگر را داشته باشند، بطور مثال اگر در یک خانواده زندانی وجود داشته باشد، مردم باید با سعی و تلاش گره از مشکل این فرد باز کنند تا پیامدهای منفی، خانواده آن شخص را درگیر نکند.

شهرکی خاطر نشان کرد: همانطور که شهدا با خون خود، امنیت را به ایران و اقتدار جمهوری اسلامی را در جهان به رخ همگان کشیدند، خیران و نیکوکاران هم با انجام اقداماتی در راه کمک به مردم در تلاش هستند تا از مشکلات مردم بکاهند.

وی تصریح کرد: بهره گیری از مدیران با تجربه را در خروج از بحران های اقتصادی بسیار موثر دانست و گفت: دولت هم در حوزه های مختلف تلاش می کند تا مشکلات را حل کند و اقتصاد را سر و سامان دهد.

مجمع خیرین گلستان گفت: مسئولان مربوطه باید در این اوضاع اقتصادی تعادلی در عرضه و تقاضا ایجاد کنند تا هر فردی بتواند مشکلات مردم و جامعه را برطرف و حل کند، که یقینا این راه منجر به عمران و آبادانی و پیشرفت می‌شود.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در حاشیه این طرح اظهار کرد: طرح همیاران آرامش یک طرح ملی است که توسط نیروی انتظامی با همراهی جامعه خیرین و مسئوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر اجرا می‌شود.

نادعلی صادقی افزود: این طرح امروز در دو محله کم برخوردار سید آباد و بدلجه گنبدکاووس با همراهی نیکوکاران این شهرستان در حال اجرا است و که خیران تمام هزینه اجرای طرح و هزینه داروی افراد ویزیت شده را تقبل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: طرح آرامش اجتماعی و یا همیاران آرامش انتظامی گنبدکاووس با همکاری دستگاه‌های مرتبط و کمک مالی و معنوی محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در محله آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار “سیدآباد و بدلجه” گنبدکاووس در حال اجرا است

سرهنگ‌نادعلی صادقی اظهارکرد: طرح همیاران آرامش انتظامی گنبدکاووس یا آرامش اجتماعی با حضور مرکز بهداشت، جمعیت هلال‌احمر و کمک مجمع خیرین سلامت گلستان به ویژه حمایت‌های مالی و معنوی محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در دو منطقه کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر “برلجه و سیدآباد” در حال اجرا است

وی تصریح کرد: در این طرح در دو شیفت صبح و بعدازظهر پزشکان متخصص و عمومی در محله کم‌برخوردار سیدآباد و بدلجه حاضر شده و ضمن ویزیت رایگان، داروهای رایگان نیز به آنها تحویل می‌شود.فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: برنامه‌هایی مانند تئاتر درمانی، کلاس‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای دختران و پسران این محلات از جمله برنامه‌های طرح همیاران آرامش اجتماعی است.

وی ادامه داد: در پایان طرح، نیز شورای تامین به همراه مسئولان شهرستان در این مسجد حاضر شده تا ضمن برپایی میز خدمت و احصاء مشکلات، بتوانیم آسیب‌های اجتماعی این محلات را کاهش دهیم.

صادقی گفت: انتظامی و نظامی برای خدمت به مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی همیشه آماده‌است و معتقدیم همانگونه که انتظامی از جان و مردم حفاظت می‌کند، رسانه‌ها نیز زبان گویای مردم بوده و می‌بایست در این مسیرها با بیان مشکلات مردم، در کنار ما بوده و به ما کمک کنند.

گفتنی است، در ماه مبارک رمضان تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم گلستان و تعداد ۳۰۱ زندانی جرائم غیرعمد توسط محمد شهرکی نیکوکار گنبدی آزادشد و تعداد زندانیان آزادشده توسط این نیکوکار از مرز ۷ هزار نفر گذشته که در کشور بی‌سابقه است

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

کلید مقابل را فعال کنید