کد خبر:11836
پ
استاندار گلستان با صدور پیامی:

مسلمانان مقابل نسل‌کشی رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد

استاندار گلستان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه گفت: مسلمانان دنیا و دولتمردان آنان مقابل این نسل‌کشی آشکار و حمله بی‌رحمانه سکوت نخواهند کرد و ضمن محکومیت این وحشی‌گری باید از طرق مختلف، مقابله با دولت جعلی و غاصب صهیونیستی را در دستور کار خود قرار […]

استاندار گلستان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه گفت: مسلمانان دنیا و دولتمردان آنان مقابل این نسل‌کشی آشکار و حمله بی‌رحمانه سکوت نخواهند کرد و ضمن محکومیت این وحشی‌گری باید از طرق مختلف، مقابله با دولت جعلی و غاصب صهیونیستی را در دستور کار خود قرار دهند.

زندی به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه روز چهارشنبه در این پیام آورده است: رژیم جنایتکاری که در مسیر تحقق اهداف جنون آمیز خود ریختن خون زنان، مردان ، کودکان و حتی بیماران بستری در یک بیمارستان را مجاز می داند، به فرموده مقام معظم رهبری باید مورد محاکمه قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت آزادی‌خواهان و مسلمانان از مردم بی دفاع فلسطین و غزه هرچه زودتر شاهد نابودی این رژیم جعلی و غاصب از صفحه روزگار باشیم.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند.

در این جنایت، صدها نفر از مردم بی‌گناه که بسیاری از آنها زنان و کودکان بودند به شهادت رسیدند. منابع خبری تعداد شهدای این حمله را بیش از هزار نفر برشمرده و آن را فاجعه‌بارترین جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند.

پیش از این جنایت و طی روزهای گذشته نیز صهیونیست‌ها بیش از سه هزار فلسطینی را به شهادت رسانده بودند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز (چهارشنبه) را عزای عمومی اعلام کرد.

در این راستا تجمع متمرکز کارکنان دستگاه سلامت استان در محکومیت حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بمباران بیمارستان المعدانی و مراکز بهداشتی درمانی غزه، ظهر امروز در بیمارستان شهیدصیادشیرازی گرگان و تجمع مردمی و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی عصر امروز در خیابان شهید بهشتی گرگان برگزار خواهد شد.

منبع
روابط عمومی استانداری گلستان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =

کلید مقابل را فعال کنید