کد خبر:12776
پ

گلستان پنجشنبه میزبان رئیس جمهور خواهد بود

استاندار گلستان گفت: آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی پنجشنبه ۳۰ آذر ماه به گلستان سفر خواهد کرد و ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در مصلای گرگان با مردم دیدار خواهد داشت. دکتر علی‌محمد زنگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تحرک نو  اظهار کرد: رئیس جمهور در دومین سفر خود به استان گلستان پنجشنبه وارد استان خواهد شد. […]

استاندار گلستان گفت: آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی پنجشنبه ۳۰ آذر ماه به گلستان سفر خواهد کرد و ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در مصلای گرگان با مردم دیدار خواهد داشت.

دکتر علی‌محمد زنگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تحرک نو  اظهار کرد: رئیس جمهور در دومین سفر خود به استان گلستان پنجشنبه وارد استان خواهد شد.

وی ادامه داد: آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی پنجشنبه در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در مصلی نماز جمعه گرگان با مردم دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: بازدید از ابر پروژه‌های استان، افتتاح پروژه‌هایی همچون نجات خلیج گرگان، دیدارهای مردمی و پیگیری مصوبات و مشکلات استان گلستان از دیگر برنامه‌های این سفر است.

زنگانه بیان کرد: در این سفر وزرای کابینه دولت نیز در شهرستان‌ها با مردم دیدار خواهند کرد و میز خدمت نیز در شهرها برپا خواهد بود.

گفتنی است این دومین سفر رئیس جمهور دولت سیزدهم به استان گلستان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

کلید مقابل را فعال کنید