کد خبر:14384
پ
مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گلستان:

۱۱ هزار فرزند یتیم توسط ۳۸ هزار حامی استان گلستان مورد حمایت قرار می‌گیرند

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: ۱۱ هزار فرزند یتیم زیرپوشش این نهاد هستند که توسط ۳۸ هزار حامی مورد حمایت قرار می‌گیرند. مراسم پیش از افطار و نماز مغرب و عشا روز پنجشنبه با حضور بخشی از خیران، خانواده‌های زیرپوشش و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در محوطه سایت ادارای این استان واقع […]

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: ۱۱ هزار فرزند یتیم زیرپوشش این نهاد هستند که توسط ۳۸ هزار حامی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مراسم پیش از افطار و نماز مغرب و عشا روز پنجشنبه با حضور بخشی از خیران، خانواده‌های زیرپوشش و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در محوطه سایت ادارای این استان واقع در گرگان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان در این مراسم گفت: برای حمایت از سیاست‌های قانون جوانی جمعیت و کمک به نوعروسان زیرپوشش این نهاد، این جهیزیه‌ها اهدا شد.

عیسی بابایی ادامه داد: سرانه ایتام گلستان نسبت به میانگین کشوری کمتر است و انتظار داریم که در لیالی قدر که مکان‌هایی برای معرفی فرزندان زیرپوشش در نظر گرفته شده، مردم فرزندان معنوی بیشتری را مورد حمایت خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز در مجموع ۲ هزار سری کالای اساسی به نوعروسان زیرپوشش اهدا شد.

وی افزود:برای حمایت از سیاست‌های قانون جوانی جمعیت و کمک به نوعروسان زیرپوشش این نهاد، ۴۰۰سری جهیزیه به نو عروسان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) استان گلستان‌ اهدا شد.

بابایی افزود: نخستین سری از این جهیزیه ها در سال جاری اهدا شد ، هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای‌ اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی به ارزش مجموع ۵۰۰ میلیون ریال است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز در مجموع ۲ هزار سری کالای اساسی به نوعروسان زیرپوشش اهدا شد.

وی یادآور شد: سال گذشته در لیالی قدر ۱۰ هزار نفر برای حمایت از فرزندان زیرپوشش فرم‌های مورد نظر را پر کردند.

در مراسم اطعام فرزندان و دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد گلستان که با عنوان جشن رمضان برگزار شد، گروهی هنری نیز به اجرای نمایش‌های زنده عروسکی- آموزشی به کارگردانی «حمید نائبی» پرداخت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سه =

کلید مقابل را فعال کنید