کد خبر:14682
پ
علوی دستیار استاندار گلستان در امور مردمی‌سازی دولت:

مدیران برای تحقق شعار سال پیوست مردمی‌سازی اقتصادی داشته باشند

دستیار استاندار گلستان در امور مردمی‌سازی دولت گفت:نامگذاری جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب،بخش تعاونی و روستاهای استان  برای تحقق شعار سال ظرفیت بالایی دارند که  مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی بسترهای لازم در این خصوص را فراهم و تسهیل‌کنند. به گزارش تحرک نو،سیدحسین علوی در جلسه شورای اداری گنبدکاووس افزود:دولت به […]

دستیار استاندار گلستان در امور مردمی‌سازی دولت گفت:نامگذاری جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب،بخش تعاونی و روستاهای استان  برای تحقق شعار سال ظرفیت بالایی دارند که  مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی بسترهای لازم در این خصوص را فراهم و تسهیل‌کنند.

به گزارش تحرک نو،سیدحسین علوی در جلسه شورای اداری گنبدکاووس افزود:دولت به تنهایی قادر به رفع همه مشکلات نیست و باید از ظرفیت‌های مردمی هم استفاده شود.

وی گفت: مدیران ادارات و نهادهای استان و شهرستان‌ها هر یک برای تحقق شعار سال و مشارکت مردم، پیوست مردمی‌سازی اقتصادی داشته باشند.

علوی افزود:ایجاد، توسعه و تقویت تعاونی‌ها در مناطق روستایی ،متناسب با ظرفیت هر روستا با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی با اهتمام به شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند زمینه‌ساز مشارکت بیشتر مردم در جهش تولید باشد.

دستیار استاندار گلستان در امور مردمی‌سازی دولت اظهارکرد:مردم می‌توانند در همه بخش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشارکت داشته باشندو برای فراهم کردن مشارکت مردم در هر یک از این بخش‌ها، دستگاه‌های اداری و اجرایی استان باید در راستای راهبردهای دولت سیزدهم ، شرایط را فراهم و تسهیل‌گری کنند.

علوی افزود: در نظام جمهوری اسلامی بسیاری از امور با مشارکت مردم پیش می‌رود و فلسفه راه‌اندازی نهادهای انقلابی و مردمی از جمله «بسیج، نهضت سوادآموزی و جهاد سازندگی» از سوی امام راحل (ره)، استفاده از ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد امور بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =

کلید مقابل را فعال کنید