کد خبر:14633
پ

فرمانداری گرگان سال گذشته ۹۸ درصد مصوبات شورای شهر را تایید کرد

به گزارش تحرک نو، فرماندار گرگان گفت: حدود ۹۸ درصد مصوبات شورای شهر که سال گذشته به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شد، مورد تایید قرار گرفت که نشان دهنده همدلی فرمانداری با شورا و شهرداری گرگان است. اسماعیل نادری در آیین ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه با تقدیر از مدیریت شهری اظهار کرد: […]

به گزارش تحرک نو، فرماندار گرگان گفت: حدود ۹۸ درصد مصوبات شورای شهر که سال گذشته به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شد، مورد تایید قرار گرفت که نشان دهنده همدلی فرمانداری با شورا و شهرداری گرگان است.

اسماعیل نادری در آیین ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه با تقدیر از مدیریت شهری اظهار کرد: هرچند یکسال پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته ایم اما اقدامات خوبی در محرومیت زدایی محلات صورت گرفت.

فرماندار گرگان افزود: مدیریت شهری دید همه جانبه داشت و در کنار پرداختن به مسائل سیاسی و جاری، امور عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را نیز دنبال کرد.

وی با تاکید بر اینکه انتظارات مردم از ما زیاد است،خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم ما هرچه بیشتر برای مردم تلاش کنیم بازهم به اندازه حقی که آنها بر گردن ما دارند جوابگو نیست.

فرماندار گرگان ضمن ابراز همراهی فرمانداری با مدیریت شهری گرگان گفت: امیدوارم امسال کارهای بزرگ عمرانی و پروژه‌های نیمه تمام را کامل کنیم و آثار خوبی برجای بگذاریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

کلید مقابل را فعال کنید