کد خبر:14686
پ
اولین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» با مشارکت و سرمایه‌گذاری اوقاف و امور خیریه:

افتتاح نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» در گلستان

اولین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» با مشارکت و سرمایه‌گذاری اوقاف و امور خیریه و از محل موقوفه میرسعداله ایلخانی در گرگان افتتاح شد. به گزارش تحرک نو، با حضور حجت‌الاسلام مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان و جمعی از مسوولان استانی این مرکز […]

اولین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» با مشارکت و سرمایه‌گذاری اوقاف و امور خیریه و از محل موقوفه میرسعداله ایلخانی در گرگان افتتاح شد.

به گزارش تحرک نو، با حضور حجت‌الاسلام مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان و جمعی از مسوولان استانی این مرکز به بهره‌برداری رسید.

درحاشیه مراسم رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز اظهار کرد: از سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان اوقاف و امور خیریه با استانداری گلستان به منظور مولدسازی وقف در برخی بخش‌ها منعقد شد.

حجت‌الاسلام مهدی خاموشی افزود: یکی از برنامه‌های ما برای مولدسازی وقف، توسعه دام سبک صنعتی رومن بود و امیدوارم نژاد رومن با توجه به وضعیت مطلوب خوراک دام در گلستان رشد خوبی داشته باشد تا ضمن توسعه این مرکز به تامین امنیت غذایی کمک کند.

استاندار گلستان نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: پیش از این اوقاف و امور خیریه کشور در حوزه دام سنگین حضور قوی و فعالی داشت وتفاهم‌نامه ما با اوقاف و امور خیریه با افتتاح این مرکز در پرورش دام سبک  نیز محقق شده است.

وی افزود:  براساس توافق‌ انجام‌شده با سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه آبزی‌پروری نیز اقدامات خوبی در گلستان انجام می‌شود وتامین ۳۶ روز از امنیت غذایی کشور بر عهده گلستان قرار دارد،

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − یک =

کلید مقابل را فعال کنید