کد خبر:1743
پ

اعتبارات اجرای طرح های هادی روستاهای گلستان افزایش یافت

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات اجرای طرح های هادی در استان خبر داد. سید محمد حسینی شامگاه جمعه در گفتگوی خبری اظهارکرد: اعتبارات حوزه اجرای طرح هادی در سال گذشته ۷۹ میلیارد تومان بوده که این اعتبار در قالب ۵۶۰ پروژه کوچک و بزرگ در ۳۰۰ روستای استان تعریف […]

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات اجرای طرح های هادی در استان خبر داد.

سید محمد حسینی شامگاه جمعه در گفتگوی خبری اظهارکرد: اعتبارات حوزه اجرای طرح هادی در سال گذشته ۷۹ میلیارد تومان بوده که این اعتبار در قالب ۵۶۰ پروژه کوچک و بزرگ در ۳۰۰ روستای استان تعریف و اجرا شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان اضافه کرد: امسال هم تاکنون ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در سال جاری به بنیاد مسکن ابلاغ شده که به روستاهای کمتر برخوردار و اولویت دارد اختصاص می یابد.

حسینی بیان کرد: همچنین در سال جاری ۱۶ میلیارد تومان برای بازنگری طرح هادی در ۱۵۰ روستای گلستان اختصاص یافته است.

وی افزود: طرح هادی به عنوان شناسنامه روستا، توسعه و کاربری های مورد نیاز را مشخص و تامین می کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گقت: با توجه به اینکه افق طرح های هادی ۱۰ ساله است، حدود ۴۰۰ روستای استان نیازمند بازنگری طرح است که با پیگیری های صورت گرفته مسئولان استان در سطح ملی، مبلغ ۱۶ میلیارد تومان برای انجام مطالعات و بازنگری طرح های هادی ۱۵۰ روستای استان تخصیص و ابلاغ شد.

حسینی توضیح داد: با تامین این مبلغ حدود ۴۰ درصد روستاهای نیازمند بازنگری استان کارسازی و بسیاری از مشکلات روستانشینان رفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 2 =

کلید مقابل را فعال کنید