کد خبر:14678
پ

پوشش ۲۴۵ حادثه توسط ۳۲۲ تیم امدادی و عملیاتی هلال‌احمر گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در فروردین‌ماه امسال، تعداد ۲۴۵ نادثه مختلف جاده‌ای، درگیری مسلحانه، خدمات‌شهری، جوی، سیل و آبگرفتگی توسط یک‌هزارو ۵۳ نیروی امدادی و عملیاتی هلال‌احمر گلستان در قالب ۳۲۲ تیم پوشش داده شد. قاسم غریب‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تحرک نو در گرگان اظهارکرد: در فروردین ماه ۲۴۵ حادثه مختلف شامل، نزاع‌ودرگیری، […]

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در فروردین‌ماه امسال، تعداد ۲۴۵ نادثه مختلف جاده‌ای، درگیری مسلحانه، خدمات‌شهری، جوی، سیل و آبگرفتگی توسط یک‌هزارو ۵۳ نیروی امدادی و عملیاتی هلال‌احمر گلستان در قالب ۳۲۲ تیم پوشش داده شد.

قاسم غریب‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تحرک نو در گرگان اظهارکرد: در فروردین ماه ۲۴۵ حادثه مختلف شامل، نزاع‌ودرگیری، خدمات‌شهری، جوی، کوهستان، سیل و آبگرفتگی، خدمات مناسبتی، درگیری مسلحانه و صنعتی و کارگاهی در گلستان رخ داد که ۳۲۲ تیم در قالب یک‌هزارو ۵۳ نیروی امدادی و عملیاتی این حوادث را پوشش دادند.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۰۳ دستگاه آمبولانس، ۲۲ دستگاه خودرو ست‌نجات، ۱۱ دستگاه خودروی کمک‌دار، به عنوان ۱۳۶ دستگاه ناوگان ترابری امدادی در این حوادث به کارگیری شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خاطرنشان‌کرد: مجموع افراد حادثه‌دیده، تعداد یک‌هزارو ۴۰ نفر بود که ۳۶۳ نفر مصدوم شده بود و از این تعداد ۱۲۵ نفر توسط هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: گرگان با ۱۴۱ حادثه، مینودشت با ۳۹ حادثه و گنبدکاووس با ۳۴ حادثه به ترتیب سه شهرستانی بودند که بیشترین حوادث را پوشش دادند.

غریب‌آبادی گفت: پایگاه قرق در گرگان، پایگاه تنگراه و سه‌راهی گالیکش در مینودشت، زرین‌گل در علی‌آبادکتول هریک با ۱۷ حادثه، پایگاه زیارت در گرگان، النگ در کردکوی هریک با ۱۴ حادثه و پایگاه ایمر و اینچه‌برون در گنبدکاووس و درازنو در کردکوی هریک با هشت حادثه ،پایگاه‌هایی بودند که بیشترین حوادث را پوشش دادند‌.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید