کد خبر:14500
پ
مدیر کل کمیته امداد گلستان؛

یکهزار ۷۰۰ پایگاه در گلستان آماده جمع آوری زکات فطریه اند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از راه اندازی یکهزار و۷۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه از ۲۲ تا ۲۴ فروردین در سراسر استان خبرداد. عیسی بابایی شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته ۳۵ میلیارد مردم استان در شهرها و روستاهای استان زکات فطریه پرداخت کردند که پیش بینی […]

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از راه اندازی یکهزار و۷۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه از ۲۲ تا ۲۴ فروردین در سراسر استان خبرداد.

عیسی بابایی شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته ۳۵ میلیارد مردم استان در شهرها و روستاهای استان زکات فطریه پرداخت کردند که پیش بینی امسال جمع آوری بیش از ۴۵ میلیارد تومان فطریه درسراسر استان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان به یکی از کارهای جدید امسال در دریافت فطریه با همراهی وزارت اقتصادی کشور و اداره غله اشاره کرد و گفت: دستگاه کارتخوان دوهزار و ۵۰۰ نانوایی دولتی استان جهت جمع آوری فطریه و پویش نذر نان  فعال شده است.

وی عنوان کرد: وجوهات جمع آوری شده ظرف ۲۴ ساعت باید به حساب کمیته امداد واریز شوند ومبالغ جمع آوری از زکات برای بیماران سرطانی، خاص وخانواده  ایتام هزینه خواهند شد.

وی به دیگر کار جدیدی که مابین کمیته امداد واموزش وپرورش استان با هدف فرهنگ سازی منعقد شده، اشاره کرد و گفت: دراین طرح ۲۰ هزار پاکت با عنوان هم مسیر بهشتیان بین دانش آموزان استان توزیع شده  که با همکاری خانواده انان زکات فطریه خود را پرداخت خواهند کرد که در روز معلم به قید قرعه از تعدادی دانش آموز تجلیل خواهد شد.

وی افزود: هرسال در عید سعید فطر افراد سودجو جهت جمع آوری فطریه وارد می شوند و منابع بسیار خوبی را جذب می کنند.

بابایی از مردم خواست برای پرداخت فطریه تنها به موسسات و افراد حقیقی و حقوقی که دارای صلاحیت ومجوز از دبیرخانه شورای زکات هستند، توجه کنند.

وی اذعان کرد: از یکهزار روستا استان ۹۰۰ روستا دارای شورای زکات هستند  که به نیابت از کمیته امداد فطریه جمع آوری شده را بین نیازمندان روستا توزیع خواهند کرد.

 

گفتنی است؛ دبیرخانه صدور مجوزشورای زکات فطریه متشکل از کمیته امداد، نیروی انتظامی و بهزیستی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 14 =

کلید مقابل را فعال کنید