کد خبر:14350
پ
اداره کل هواشناسی گلستان:

ورود سامانه جدید بارش با احتمال آبگرفتگی معابر و خیابان‌های استان گلستان

ورود سامانه جدید بارش با احتمال آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها موجب لغو مرخصی اعضای ستاد مدیریت بحران گلستان شد. به گزارش تحرک نو از اداره کل مدیریت بحران گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این تصمیم پس از صدور هشدار هواشناسی استان گرفت شده است. علاوه بر لغو مرخصی اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستانها […]

ورود سامانه جدید بارش با احتمال آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها موجب لغو مرخصی اعضای ستاد مدیریت بحران گلستان شد.

به گزارش تحرک نو از اداره کل مدیریت بحران گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این تصمیم پس از صدور هشدار هواشناسی استان گرفت شده است.

علاوه بر لغو مرخصی اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستانها تا پایان هشدار، تجهیزات، ماشین آلات مرتبط با مدریت بحران گلستان نیز در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

اداره کل هواشناسی گلستان امروز (یکشنبه) با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار سطح نارنجی از احتمال آبگرفتگی معابر در استان از فردا شب خبر داد و اعلام کرد: این سامانه سرد و بارشی از ۲۹ اسفند وارد استان می‌شود و تا ظهر پنجشنبه ۲ فروردین فعال خواهد بود.

کاهش محسوس دما، بارندگی، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، در نواحی کوهستانی ریزش برف و مه غلیظ از پیامدهای این سامانه بارشی است.

به دلیل شدت بارش‌ها آبگرفتگی برخی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، اختلال در تردد جاده‌ای، لغزندگی جاده‌ها و احتمال آسیب به ابنیه با استحکام ضعیف وجود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 1 =

کلید مقابل را فعال کنید