کد خبر:14636
پ
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان خبر داد؛

ایجاد نشاط و امید در محلات با اجرای طرح چهارشنبه های اجتماعی

اولین جلسه هم‌اندیشی طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با حضور نمایندگان ادارات و دستگاههای مرتبط با هدف ایجاد و نشاط و امید در محلات برگزار شد. به گزارش تحرک‌نو از گرگان، اسماعیل تیموری در نشستی پیرامون برپایی طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی دیدار و گفتگو کرد. سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گام‌های […]

اولین جلسه هم‌اندیشی طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با حضور نمایندگان ادارات و دستگاههای مرتبط با هدف ایجاد و نشاط و امید در محلات برگزار شد.

به گزارش تحرک‌نو از گرگان، اسماعیل تیموری در نشستی پیرامون برپایی طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گام‌های اجرایی در این طرح را اینگونه بیان کرد:

گام اول؛ استفاده از حضور مشاورین در حوزه‌های خانواده، حقوقی، پزشکی و غیره جهت دسترس پذیری همه شهروندان به صورت رایگان

گام دوم؛ برگزاری کارگاه‌های آموزشی اجتماعی نظیر جوانی جمعیت، فرزند پروری، مشاوره پیش از ازدواج و غیره

گام سوم؛ اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی برای کودکان و نوجوانان

گام چهارم؛ با هدف تحقق بخشیدن به شعار مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)  با مضمون جهش تولید با مشارکت مردم ایجاد بازارچه‌های فروش بانوان سرپرست خانوار را برپا خواهیم کرد.

در نهایت در گام آخر با برپایی جشن‌های مناسبتی با رویکرد ایجاد نشاط و شادی در محلات سطح شهر گرگان تلاش در ارائه خدمات موثرتری خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: اولین روز برپایی چهارشنبه‌های اجتماعی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت در محله جامی در محل ساختمان حوزه علمیه صدیقه کبری(س) برگزار و محلات همجوار را پوشش خواهد داد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت:  دستگاه‌های اجرایی میتوانند با توجه به تخصص و توان خود ارائه خدمت کرده و انتظار ما این است که با توجه به ماموریت ذاتی همه دستگاهها در حوزه اجتماعی و با حمایت یکدیگر بتوانیم بهترین خدمات را ، آنطور که شایسته شهروندانی گرگانی  است، ارائه کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

کلید مقابل را فعال کنید