کد خبر:7611
پ

اساسنامه منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون که به تازگی در شورای نگهبان مورد تصویب قرار گرفت

مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه‌برون در گلستان با اشاره به اینکه این منطقه از جایگاه ویژه در مقایسه با سایر مناطق آزاد در کشور دانست و گفت: برای استفاده از منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون، باید کار جهشی انجام شود تا اتفاق بزرگ برای توسعه استان رخ دهد. حسن زندی به گزارش ایرنا، حسن ملک‌حسینی روز […]

مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه‌برون در گلستان با اشاره به اینکه این منطقه از جایگاه ویژه در مقایسه با سایر مناطق آزاد در کشور دانست و گفت: برای استفاده از منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون، باید کار جهشی انجام شود تا اتفاق بزرگ برای توسعه استان رخ دهد.

حسن زندی به گزارش ایرنا، حسن ملک‌حسینی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان، با اشاره به اینکه اساسنامه منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون که به تازگی در شورای نگهبان مورد تصویب قرار گرفت، برای ایجاد ۷ منطقه آزاد جدید در کشور استفاده می‌شود، اظهارداشت: با تصویب اساسنامه منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون، پیگیر مراحل بعدی اجرایی شدن آن از جمله انتخاب اعضا و مدیرعامل خواهیم بود که این مرحله هم به زودی انجام می‌شود.

وی از حدود ۸۰ درصدی پیشرفت کار طرح جامع منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون خبر داد و گفت: این طرح از هفت ماه قبل با انتخاب مشاور و دریافت منابع مالی عملیاتی شده و ظرف ۲ ماه آینده هم پایان می‌یابد.

به گفته وی نخسین استان خواهیم بود که طرح جامع منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون را در میان استان‌های کشور تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌کنیم.

وی ادامه داد: مطالعه ارزیابی زیست محیطی منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون هم آغاز شده که با تکمیل آن پایه اجرایی شدن پروژه‌ها می‌شود.
حسینی از برنامه‌ریزی برای مطالعه دهکده لجستیک و مطالعه تفضیلی منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: این مطالعات هم با کمک دستگاه‌های مختلف پیگیری و عملیاتی می‌شود.

ادامه مطلب از لینک https://irna.ir/xjLFhL دنبال کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

کلید مقابل را فعال کنید