کد خبر:13533
پ
مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گلستان:

وارد مدار شدن ۳۰۰ پنل خورشیدی مددجویان گلستان

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گلستان از بهره‌برداری ۳۰۰ دستگاه پنل خورشیدی ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد خدماتی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: عملیات نصب ۳۰۰ مورد دیگر هم درحال انجام است و تا ۲ ماه آینده وارد مدار تولید خواهد شد. عیسی بابایی افزود: برای نصب و راه‌اندازی […]

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گلستان از بهره‌برداری ۳۰۰ دستگاه پنل خورشیدی ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد خدماتی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: عملیات نصب ۳۰۰ مورد دیگر هم درحال انجام است و تا ۲ ماه آینده وارد مدار تولید خواهد شد.

عیسی بابایی افزود: برای نصب و راه‌اندازی هر دستگاه پنل خورشیدی با ظرفیت تولید پنج کیلو وات برق یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: هزینه نصب و راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی ویژه مددجویان کمیته امداد گلستان در قالب تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

بابایی ادامه داد: این طرح برای کمک به ایجاد درآمد پایدار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیز خانوارهای نیازمند گروه (دهک) درآمدی یک تا پنج درحال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان همچنین گفت: در این طرح حمایتی، شرکت توزیع برق استان برق تولیدی و مازاد مصرف خانوار را با قیمت مصوب و به‌مدت ۲۰ سال خریداری می‌کند.

به گفته وی، با اجرای این طرح ماهانه بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون ریال درآمد عاید خانواده‌های مددجو می‌شود.

بابایی اظهارداشت: بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پنج ساله با یک سال دوره تنفس است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

کلید مقابل را فعال کنید