کد خبر:13703
پ
فرماندار گنبدکاووس:

مقاوم‌سازی مسکن روستایی با اعتبار ۸۱۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال

فرماندار گنبدکاووس از افتتاح مجتمع ۹۶ واحدی بهارستان با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در گنبدکاووس خبر داد و گفت: پروژه مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز با اعتبار ۸۱۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در گنبدکاووس آغاز می‌شود. مهدی دهرویه در نشست گروه خبری فجر گلستان به دیگر طرح‌های این شهرستان در […]

فرماندار گنبدکاووس از افتتاح مجتمع ۹۶ واحدی بهارستان با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در گنبدکاووس خبر داد و گفت: پروژه مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز با اعتبار ۸۱۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در گنبدکاووس آغاز می‌شود.

مهدی دهرویه در نشست گروه خبری فجر گلستان به دیگر طرح‌های این شهرستان در دهه فجر اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی ساخت ۷۲۸ واحد مسکن روستایی و ۲۱۰ واحدی مسکن شهری همزمان با دهه مبارک فجر در گتبدکاووس آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد : مدول اول فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال بلاتکلیفی و با اعتبار ۱۳ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه اعتبارات مدول دوم نیز در حال جذب است تا مشکل فاضلاب در نقاط مختلف گنبدکاووس حل شود، بیان کرد : عملیات اجرایی مدول دوم فاضلاب گنبدکاووس در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

فرماندار گنبدکاووس با بیان اینکه افتتاح مرکز فنی و حرفه خواهران با اعتبار ۶۱۰ میلیارد ریال، افتتاح چمن منصوعی روستای ایمر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و روشنایی مرکز سوارکاری گنبدکاووس با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های گنبدگاووس در دهه فجر است، اذعان کرد : همچنین عملیات ساخت پل بایلر که پل ارتباطی گنبدکاووس- کلاله است در دهه فجر امسال با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

دهرویه به آخرین وضعیت ساخت مرکز نگهداری معتادان متجاهر در گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: مرکز معتادان متجاهر ماده ۱۶ گنبدکاووس که با حمایت دولت و خیرین با ظرفیت ۴۵۰ نفر در حال ساخت است تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =

کلید مقابل را فعال کنید