کد خبر:13386
پ
مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان گلستان:

معافیت مدارس خیر ساز از هزینه صدور پروانه ساختمانی

وحید فراهی افزود: در این سفرهای پرخیر و برکت استاندار محترم به شهرهای استان گلستان شاهدحل مشکلات موجود هستیم. مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان گلستان افزود : در شهر قرق نیز مدرسه خیری ۱۲ کلاسه با مشکل هزینه پروانه ساختمانی مواجه بودیم که استاندار محترم بر معافیت مدارس خیر ساز از پرداخت هزینه های […]

معافیت مدارس خیر ساز از هزینه صدور پروانه ساختمانی

وحید فراهی افزود: در این سفرهای پرخیر و برکت استاندار محترم به شهرهای استان گلستان شاهدحل مشکلات موجود هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان گلستان افزود : در شهر قرق نیز مدرسه خیری ۱۲ کلاسه با مشکل هزینه پروانه ساختمانی مواجه بودیم که استاندار محترم بر معافیت مدارس خیر ساز از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساخت و ساز تأکید کردند.

وی با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی حضور پر رنگ خیران در عرصه‌های مختلف بوده است، گفت: بیش از ۹۵ درصد مدارس گلستان توسط خیران نیک اندیش احداث یا تکمیل می‌شود که باید قدردان این عزیزان باشیم.

فراهی از زحمات و همراهی دکتر زنگانه استاندار محترم گلستان در جهت رفع مسائل و مشکلات حوزه نوسازی و توسعه و تجهیزمدارس قدردانی کرد و گفت: در سفر دوم ریاست محترم جمهور به گلستان وعنایت ویژه استاندار بیش از ۹۷۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

کلید مقابل را فعال کنید