کد خبر:11377
پ
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

مسکن ملی ویلایی در مراوه‌تپه ساخته می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۱۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در مراوه تپه خبر داد و گفت: این پروژه به صورت ویلایی ساخته می‌شود. فرگل زندی به نقل از گلستان ما، سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پروژه ۱۱۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در […]

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۱۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در مراوه تپه خبر داد و گفت: این پروژه به صورت ویلایی ساخته می‌شود.

فرگل زندی به نقل از گلستان ما، سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پروژه ۱۱۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر مراوه تپه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه مذکور به صورت ویلایی ساخته می‌شود، افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۶۲ هزار متر مربع و در قطعات ۲۲۰ متری با زیربنای ۷۰ متر مربع بصورت ویلایی احداث می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در تشریح ساخت مسکن ملی جوانان در مراوه‌تپه بیان کرد: ۹۸ قطعه زمین برای احداث مسکن جوانان در روستاهای «یانبلاغ» ، «پلی علیا»و «قازانقایه» مراوه‌تپه تامین شده است.

حسینی از واگذاری ۳۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع زمین به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد تومان به ۹۸ نفر از جوانان متقاضی ساخت مسکن که فاقد زمین بودند خبر داد و افزود: این واگذاری به صورت قرعه‌کشی انجام شده است.

وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گنبدکاووس گفت: پروژه ۹۶ واحدی بهارستان شهرستان گنبدکاووس بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی بخشی از این پروژه افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از آماده‌سازی پروژه دیگری در گنبدکاووس با عنوان «نگارستان» خبر داد و توضیح داد: این پروژه در مساحت ۲ هکتار در هفت بلوک ۳۰ واحدی ساخته می‌شود.

حسینی بیان کرد: ۲۱۰ واحد در ورودی شهرستان گنبدکاووس در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =

کلید مقابل را فعال کنید