کد خبر:13621
پ
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان:

یکی از آسیب‌های اجتماعی در گلستان شیوع اعتیاد است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با بیان اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی در گلستان شیوع اعتیاد است، گفت: در همین راستا سند ائتلافی در حوزه پیشگیری از اعتیاد در گلستان تدوین شد. به گزارش تحرک نو،سمیعی با اشاره به اینکه به منظور کاهش آمار طلاق و تحکیم بنیان خانواده سند ائتلاف طلاق در […]

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با بیان اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی در گلستان شیوع اعتیاد است، گفت: در همین راستا سند ائتلافی در حوزه پیشگیری از اعتیاد در گلستان تدوین شد.

به گزارش تحرک نو،سمیعی با اشاره به اینکه به منظور کاهش آمار طلاق و تحکیم بنیان خانواده سند ائتلاف طلاق در گلستان تدوین و اجرایی شد، بیان کرد: امیدوارم با اقدامات انجام‌شده شاهد کاهش این آمار در استان باشیم.

وی به اقدامات انجام‌شده در ساماندهی کودکان کار اشاره کرد و گفت: برای تحقق این مهم به سراغ محلاتی رفتیم که با توجه به فرهنگ حاکم در آن مناطق، تعداد قابل‌توجهی از کودکان آنها کار می‌کردند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: هزار و ۲۹ مجموعه و تشکل مردمی در گلستان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۲۷۰ تشکل، سراسر استان را پوشش می‌دهد.

فرهاد سمیعیاظهار کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در نقاط حاشیه‌نشین گلستان استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی، برنامه‌های متنوع برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در تمامی محلات آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین گلستان اجرا شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با بیان اینکه گلستان پایلوت طرح ۴۰۴۰ کشوری است، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، اقدامات شاخصی در مناطق بحرانی و حاد استان انجام شد و اقدامات حمایتی از مردم این مناطق در دستور کار ما قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =

کلید مقابل را فعال کنید