کد خبر:13188
پ
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان:

تاکنون۵۷قرارداد سرمایه‌گذاری درشهرک صنعتی اترک انجام شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: تاکنون ۵۷ قرارداد سرمایه‌گذاری توسط سمایگذاران علاقمند در شهرک صنعتی هزار هکتاری برای دریافت ۸۵ هکتار زمین  قرارداد بسته شده که حدود ۴۰ قرار داد آن مربوط به دوره فعالیت دولت سیزدهم است. رضا شهمرادی افزود:  پنج واحد صنعتیدر این شهرک فعال شده و ۸۰ نفر به طور […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: تاکنون ۵۷ قرارداد سرمایه‌گذاری توسط سمایگذاران علاقمند در شهرک صنعتی هزار هکتاری برای دریافت ۸۵ هکتار زمین  قرارداد بسته شده که حدود ۴۰ قرار داد آن مربوط به دوره فعالیت دولت سیزدهم است.

رضا شهمرادی افزود:  پنج واحد صنعتیدر این شهرک فعال شده و ۸۰ نفر به طور مستقیم دارای شغل پایدار شدند و علاوه بر آن هشت واحد صنعتی و تولیدی هم در مرحله ساخت قرار دارند.

وی اظهارکرد: اکنون ۲۵۰ هکتار از مجموع مساحت هزار هکتاری اترک با برخورداری از زیرساخت‌های ضروری مانند آب و ایجاد منبع آب فلزی و شبکه انتقال و تامین سه مگاوات برق همچنین ایجاد شبکه گاز و مخابرات ،انتقال فیبرنوری آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

شهمرادی افزود: برای پوشش کامل این شهرک با توجه به راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری اینچه برون، لازم است ایجاد طرح‌های مهم زیرساختی از جمله خط انتقال برق از نیروگاه سیکل ترکیبی علی‌آباد کتول، تامین آب پایدار و موردنیاز واحدهای تولیدی از منابع گوناگون، تکمیل و بهره‌برداری پل روگذر راه‌آهن گذری از ورودی شهرک و اجرای شبکه فیبرنوری در داخل شهرک با جدیت وحمایت دولت سیزدهم اجرا شود.

یکی از طرح‌هایی که در دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان آغاز شد، ایجاد خط انتقال برق از سیکل ترکیبی علی‌آبادکتول به شهرک هزار هکتاری اترک است که بهره‌برداری از آن می‌تواند مشکل مهم زیرساختی این شهرک را برطرف کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

کلید مقابل را فعال کنید