کد خبر:8171
پ

رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: پارک جنگلی النگدره یک روز در هفته برای تردد خودرو ها بازگشایی می شود. علی اکبر بصیر نیا در گفتگو با برنا گفت: به لحاظ موقیعت پارک جنگلی النگدره و شرایطی که بعد از شیوع کرونا به وجود آمد، بسیاری از خانواده ها نتوانستند […]

رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: پارک جنگلی النگدره یک روز در هفته برای تردد خودرو ها بازگشایی می شود.
علی اکبر بصیر نیا در گفتگو با برنا گفت: به لحاظ موقیعت پارک جنگلی النگدره و شرایطی که بعد از شیوع کرونا به وجود آمد، بسیاری از خانواده ها نتوانستند از ظرفیت طبیعت این منطقه استفاده کنند زیرا برخی افراد به دلیل کهولت سن و یا بیماری نمی توانند پیاده روی داشته باشند.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان افزود: با توجه به درخواست شهروندان و مسافران برای بهره بردن از فضای پارک جنگلی النگدره و همچنین برای معرفی این منطقه به مسافران، این پارک به صورت آزمایشی و به مدت شش ماه، روزهای پنجشنبه بازگشایی می شود.

وی بیان کرد: عبور خودرو ها بدون دریافت ورودی خواهد بود و اداره کل منابع طبیعی ظرفیت استفاده همزمان ۵۰۰ خودرو را برای ورود به این منطقه در نظر گرفته است.
بصیر نیا گفت: دستور العملی در رابطه با نحوه استفاده مردم از این منطقه جنگلی تنظیم، مصوب و اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =

کلید مقابل را فعال کنید