کد خبر:6669
پ

۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان‌ها پرداخت می‌شود

⭕️ معاون اول رئیس‌جمهور: ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان‌ها پرداخت می‌شود دکتر «محمد مخبر» در نشستی با موضوع اشتغال که با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: 🔹 ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ به استان‌ها طی یک هفته آینده پرداخت می‌شود. بانک […]

⭕️ معاون اول رئیس‌جمهور: ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان‌ها پرداخت می‌شود

دکتر «محمد مخبر» در نشستی با موضوع اشتغال که با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت:

🔹 ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ به استان‌ها طی یک هفته آینده پرداخت می‌شود. بانک مرکزی نیز باید به صورت مستمر از بانک‌های عامل گزارش اشتغال ایجاد‌ شده ناشی از پرداخت تسهیلات بانکی را دریافت و به دولت ارائه دهد.

🔹 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی و استان‌ها را برای تحقق وعده اشتغال دولت ارزیابی کند و در صورت عقب‌بودن از برنامه، از آنها برنامه جبرانی زمان‌بندی شده بخواهد.

🔹سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای کشور نیز ضمن بررسی نیازهای بازار کار، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای آموزش به متقاضیان اشتغال در کشور ارائه کند. باید رشته‌های تولیدی منطبق بر نیازهای کشور احصاء و به تناسب این رشته‌های شغلی، منابع مالی و اعتبارات لازم به سمت مشاغل خُرد، متوسط و خانگی هدایت شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =

کلید مقابل را فعال کنید