کد خبر:8145
پ

۱۶۵۰ دستگاه ناوگان عمومی گلستان در خدمت مسافران نوروزی است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به آغاز پیش فروش بلیط ها و در پیش بودن سفرهای نوروزی، گفت:۱۶۵۰ دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری با ۲۸۰۰ راننده در خدمت مسافران نوروزی استان هستند. محسن عامریون در جلسه بررسی و هماهنگی […]

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به آغاز پیش فروش بلیط ها و در پیش بودن سفرهای نوروزی، گفت:۱۶۵۰ دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری با ۲۸۰۰ راننده در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.
محسن عامریون در جلسه بررسی و هماهنگی کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر اعضای کمیته در سالن جلسات اداره کل افزود: ناوگان عمومی حمل و نقل استان از طریق ۷۳ شرکت و ۵ پایانه مسافری به مردم خدمات رسانی می کنند.
وی اظهارداشت که تعدادی ناوگان فوق العاده هم برای برخی از مسیرهای پرتقاضا پیش بینی شده است.
عامریون با اشاره به شروع پیش فروش های اینترنتی و حضوری بلیط های اتوبوسی نیز گفت: نرخ کرایه اتوبوس ها و سایر ناوگان حمل و نقل عمومی نیز از سوی ستاد سازمانی در حال اصلاح و تعدیل است و برای تامین سوخت و روغن و تامین صورت وضعیت ناوگان نیز رایزنی ها و اقدامات لازم انجام شده است.
وی افزود: اعزام بخشی دیگر از کاروان های راهیان نور شامل دانشجویان و بسیج محلات نیز شروع شده که نقش صنوف حمل و نقل در این زمینه بسیار پررنگ بوده است.
عامریون ادامه داد: در بخش حمل و نقل کالا نیز ناوگان و رانندگان این بخش جهت جابه جایی کالاهای اساسی و ضروری مردم بویژه اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان بطور شبانه روزی در ایام نوروز اهتمام ویژه دارند.
عامریون از کشیک های نوروزی این بخش در نوروز هم خبرداد و اعلام کرد که میزخدمت ۲۴ ساعته هم در پایانه های گرگان و گنبد برای پاسخگویی و رفع مسایل احتمالی دایر است.

روابط عمومی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 20 =

کلید مقابل را فعال کنید