کد خبر:7796
پ

کسب رتبه برتر مخابرات منطقه گلستان در واگذاری سرویس VDSL

مخابرات منطقه گلستان در واگذاری سرویس vdsl رتبه برتر کشوری را کسب کرد . نازنین زهرا احمدی به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، در گزارش ارزیابی مخابرات مناطق که در جلسه شورای مدیران مخابرات کشور ارائه شد ، شاخص های ارزیابی تشریح و امتیازات مناطق مخابراتی اعلام شد . در ارزیابی عملکرد […]

مخابرات منطقه گلستان در واگذاری سرویس vdsl رتبه برتر کشوری را کسب کرد .
نازنین زهرا احمدی به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، در گزارش ارزیابی مخابرات مناطق که در جلسه شورای مدیران مخابرات کشور ارائه شد ، شاخص های ارزیابی تشریح و امتیازات مناطق مخابراتی اعلام شد .
در ارزیابی عملکرد مخابرات مناطق در ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۱ ، شاخص های دایری ، تلفن ثابت و sipphone ،دایری ADSL،ftth و خدمات دیتا همینطور خالص سرویس های فوق بررسی و مخابرات منطقه گلستان با عملکرد مناسب در تمامی شاخص ها ، رتبه برتر را در واگذاری سرویس vdsl کسب کرده است . دکتر غلامعلی شهمرادی که در حاشیه این جلسه سخن می گفت : با تاکید بر ارائه سرویسهای اینترنت پرسرعت و ضرورت تغییر و بروز رسانی سرویس ها به سمت نیاز و درخواست مشتریان ، بر تلاش های انجام شده در راستای ارائه خدمات و سرویس های مناسب و با کیفیت اشاره کرد و افزود : اینترنت بعنوان نیاز اساسی مردم در شرایط کنونی مسئولیت مخابرات را در واگذاری آن در تمام نقاط استان سنگین تر کرده و به عنوان متولی ارتباط رسانی ، برنامه ریزی و تلاش حداکثری در این زمینه را مستمرا در دستور کار دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

کلید مقابل را فعال کنید