کد خبر:8184
پ

رقابت در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان گلستان آغاز شد

بیستمین مسابقات ملی مهارت در رسته فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان گلستان با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: بیستمین […]

بیستمین مسابقات ملی مهارت در رسته فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان گلستان با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رسته فناوری اطلاعات و ارتباطات به میزبانی استان گلستان در ۳ روز از ۱۳ لغایت ۱۵ اسفند ماه آغاز به کار کرد.
وی افزود: قریب به ۸۰ شرکت کننده در ۵ رشته پردازش ابری، فناوری های وب، مدیریت سیستم های تحت شبکه، راهکارهای نرم افزاری برای تجارت و برنامه نویسی برای موبایل از ۲۸ استان با هم به رقابت می پردازند.
کرایلو بیان کرد: این مسابقات با حضور ۲۱ داور و ۲ ناظر برگزار می شود و نفرات برتر در هر رشته در اختتامیه مسابقات که در روز سه شنبه ۱۶ اسفند برگزار خواهد شد معرفی و تجلیل خواهند شد.
شایان ذکر است وفایی مدیرکل دفتر هماهنگی سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، خواجه مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواجه شاهکویی رئیس دانشگاه گلستان،غفاری رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان، فیروزی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان و جمعی از مقامات استانی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − سه =

کلید مقابل را فعال کنید