کد خبر:8500
پ

اقدام بدون برنامه و چهارچوب در موضوع عفاف و حجاب ممنوع/

استاندار گلستان گفت: اقدام بدون برنامه و چهارچوب در موضوع عفاف و حجاب ممنوع است و باید در این زمینه هوشمندانه و دغدغه‌مند عمل کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه امشب شنبه ۱۹ فروردین در نشست صمیمی با جمعی از تشکل‌های دینی، مذهبی، مداحان و هیات‌های مذهبی و فعالان مساجد استان اظهار […]

استاندار گلستان گفت: اقدام بدون برنامه و چهارچوب در موضوع عفاف و حجاب ممنوع است و باید در این زمینه هوشمندانه و دغدغه‌مند عمل کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه امشب شنبه ۱۹ فروردین در نشست صمیمی با جمعی از تشکل‌های دینی، مذهبی، مداحان و هیات‌های مذهبی و فعالان مساجد استان اظهار کرد: اینکه منتقد باشیم و گفتگو نکنیم مسیر خوبی نیست.
وی ادامه داد: جامعه نیازمند دعوت به احسن و امر به معروف است و امر به هر اقدام پسندیده‌ای امر به معروف است
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ما مشتاق شنیدن راهکارهای کاربردی از تمامی اقشار و نخبگان هستیم و خوشحالیم که جوانانی در مساجد و هیات‌های مذهبی فعال هستند که مطالبه‌گرند و عالمانه عمل می‌کنند.
استاندار گلستان تاکید کرد: هیچ مدیری که با من کار می‌کند حق ندارد از نقد و انتقاد ناراحت شود و هرچه نقد کنید ما شنوا هستیم.
دکتر زنگانه در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به مطالبه‌گری اعضای حاضر در خصوص مقابله با موضوع کشف حجاب، گفت: ما از مدت‌ها پیش مصوب کردیم ارائه خدمت به افراد بدون حجاب در بانک‌ها و مراکز دولتی ممنوع است.
وی افزود: در موضوع عفاف و حجاب نباید کار بدون برنامه و بدون چهارچوب انجام داد و معتقدیم در کنار اقدامات فرهنگی و ارشادی باید اقدامات سلبی نیز انجام شود.
استاندار گلستان گفت: در استان گلستان طرح ناظر در حال انجام است برای مثال رانندگان و‌ سرنشینان محترم باید بدانند خودرو محدوده شخصی نیست و در صورت کشف حجاب در طرح ناظر کشف حجاب در خودرو را گزارش می‌کنند و بر اساس قانون برخورد خواهد شد و‌طرح ناظر در بخش‌های مختلف در حال اجرا است.
دکتر زنگانه با اشاره به اینکه در استان گلستان قرارگاه عفاف و حجاب فعال است، تاکید کرد: ما در موضوع عفاف و حجاب دغدغه داشته، داریم و خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: ما برای سواحل و تفرجگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب برنامه داریم و از هر نوع پیشنهاد و راهکار استقبال خواهیم کرد.
استاندار گلستان افزود: نظام و تعلیم و تربیت یکی دیگر از مجامع فرهنگی است که برای آن دغدغه و برنامه داریم
دکتر زنگانه گفت: ما به دنبال اقدامات تولید محتوا در این بخش هستیم که نتایج آن را به زودی خواهید دید.
وی تاکید کرد: یکی از اشکالات موجود در کشور عدم اجرای کارهای تیمی است و هرچه کار تیمی را گسترش دهیم قطعا موفق‌تر خواهیم بود.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =

کلید مقابل را فعال کنید