کد خبر:2838
پ

۸۵ درصد فرهنگیان گلستانی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

استاندار گلستان گفت:تاکنون ۸۵ درصد معلمان گلستان واکسینه شده و تلاش می کنیم تا پایان شهریور تمام معلمان و عوامل سرویس های مدارس را واکسینه کنیم. به گزارش خبرنگار تحرک نو،هادی حق شناس در جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش،اظهارکرد:باید تسهیلات لازم جهت حضور و ماندگاری دانش آموزان در […]

استاندار گلستان گفت:تاکنون ۸۵ درصد معلمان گلستان واکسینه شده و تلاش می کنیم تا پایان شهریور تمام معلمان و عوامل سرویس های مدارس را واکسینه کنیم.

به گزارش خبرنگار تحرک نو،هادی حق شناس در جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش،اظهارکرد:باید تسهیلات لازم جهت حضور و ماندگاری دانش آموزان در مدرسه را فراهم آوریم و مانع بازماندگی از تحصیل کودکان در مقاطع مختلف تحصیلی شویم.

استاندار گلستان با بیان اینکه آمادگی بازگشایی حضوی یا تلفیق حضوری و مجازی را داریم، افزود:تاکنون ۸۵ درصد معلمان استان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده و تلاش می کنیم تا پایان شهریور تمام معلمان و عوامل سرویس های مدارس را واکسینه کنیم.

وی بیان کرد:بازگشایی مدارس بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و با شیوه نامه های اعلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.

حق شناس ادامه داد: با توجه به قابلیت های استان،هنرستان کشاورزی و دریانوردی می تواند مفید باشد و امیدواریم اعتبار لازم برای ساخت و تجهیز این هنرستان اختصاص یابد.

استاندار گلستان با بیان اینکه ۹۰ درصد حمل بار در ایران از طریق کشتی انجام می شود،گفت:با وجود آنکه گلستان استانی با ظرفیت دریایی است ولی هنرستانی در این زمینه نداریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 1 =

کلید مقابل را فعال کنید