کد خبر:15138
پ
مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان گلستان:

۵۵۰ کلاس درس در قالب ۱۰۶ پروژه آموزشی در گلستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت:  درحال ساخت  ۵۵۰ کلاس درس در قالب ۱۰۶ پروژه آموزشی در شهرها و روستاهای این استان به‌خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار  ساخته می‌شود. وحید فراهی  افزود: از این تعداد مدرسه که با مشارکت ۹۵ درصدی خیرین مدرسه ساز درحال احداث است، ۳۵ مدرسه با ۲۰۰ […]

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت:  درحال ساخت  ۵۵۰ کلاس درس در قالب ۱۰۶ پروژه آموزشی در شهرها و روستاهای این استان به‌خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار  ساخته می‌شود.

وحید فراهی  افزود: از این تعداد مدرسه که با مشارکت ۹۵ درصدی خیرین مدرسه ساز درحال احداث است، ۳۵ مدرسه با ۲۰۰ کلاس درس تا مهرماه امسال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

فراهی، اعتبار پیش بینی شده برای افتتاح این پروژه‌ها را سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: سال گذشته مجموع اعتبار دولتی و خیرین مدرسه ساز در گلستان هفت هزار میلیارد ریال بود.

به گفته مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان، هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سال گذشته توسط خیرین تامین شد.

استان شمالی گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد افزون بر ۴۰۲ هزار نفر آن دانش آموز هستند که به بخش قابل توجهی از آنها در ۲ هزار و ۴۰۰ مدرسه دولتی مشغول تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

کلید مقابل را فعال کنید