کد خبر:1706
پ

۴۳۰ بیمار کرونایی به صورت سرپایی در گلستان درمان می شوند

رئیس دانشکاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۴۳۰ بیمار کرونایی به صورت سرپایی در گلستان درمان می شوند. عبدالرضا فاضل صبح امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در چند روز گذشته ۲۰ تا ۳۰ درصد رشد بستری بیماران کرونا را در مراکز درمانی شاهد بودیم. وی ادامه […]

رئیس دانشکاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۴۳۰ بیمار کرونایی به صورت سرپایی در گلستان درمان می شوند.

عبدالرضا فاضل صبح امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در چند روز گذشته ۲۰ تا ۳۰ درصد رشد بستری بیماران کرونا را در مراکز درمانی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: ۹۱۹ بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی داریم که ۱۱۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند که از این میزان ۳۸ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

فاضل بیان کرد: ۴۳۰ بیمار کرونایی نیز در مراکز درمانی استان به صورت سرپایی درمان می شوند و این بیماران به دلیل اینکه افت اکسیژن ندارند در خانه قرنطینه می شود و هر روز دو تا چهار ساعت با دارو در مراکز درمانی بستری می شوند.

وی یادآور شد: آزادشهر از ابتدای اسفند هیچ وقت بیشتر از ۱۵ بیمار بستری نداشت و امروز بار بستری به بیش از ۲۵ بیمار بستری رسیده است.

فاضل با بیان اینکه نگران سه روز تعطیلات هستیم، گفت: در روز گذشته ۲۲۱ بیمار بستری در یک روز داشتیم و این در حالی بود که در روز (یکشنبه ۲۷ تیر) ۱۸۸ بیمار بستری و در روز نخست این هفته ۲۳۴ بیمار در سطح استان داشتیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =

کلید مقابل را فعال کنید