کد خبر:7839
پ

۳۱۵ زندانی گلستان با پابند الکترونیک تحت مراقبت هستند

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در حال حاضر ۳۱۵ زندانی با ظرفیت پابند الکترونیک در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند. حیدر آسیابی صبح امروز در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: حضور در دفاع مقدس، جمهوری اسلامی را بسیار ارتقاء داد و در حال حاضر از نظر نظامی در جایگاهی ایستاده ایم که […]

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در حال حاضر ۳۱۵ زندانی با ظرفیت پابند الکترونیک در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند.

حیدر آسیابی صبح امروز در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: حضور در دفاع مقدس، جمهوری اسلامی را بسیار ارتقاء داد و در حال حاضر از نظر نظامی در جایگاهی ایستاده ایم که دشمن به خوبی به آن واقف است.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: تا کنون هیچ کشوری در تاریخ مانند ایران مورد تحریم های ظالمانه قرار نگرفته است که با تدابیر مقام معظم رهبری این تهدید هم به فرصت تبدیل شد و به تولیدات داخلی دست پیدا کردیم.

وی گفت: در حوادث اخیر هم با وجود تمام فشار های رسانه ای، انقلاب اسلامی دستاورد های بسیار زیادی داشت.

آسیابی در ادامه بیان کرد: در سطح استان ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی و هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی وجود دارد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان ۳۴۱ مورد درخواست ارسال شده است که ۱۶۵ مورد به رفع مشکل تولید کننده منتهی شده است.

 وی افزود: در  ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری در حوزه سودهای مازاد، ۵۹ فقره حکم به نفع واحدهای تولیدی صادر شد.

وی بیان کرد: ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از مطالبات بانکی در ۱۰ ماهه ابتدای امسال توسط دادگستری برگشت داده شده است.

آسیابی گفت: در حال حاضر ۳۱۵ زندانی با ظرفیت پابند الکترونیک در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند و ۷۰ درصد دادرسی مربوط به زندانیان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون ۲۰ مورد رضایت در پرونده های قصاص داشته ایم و در همین مدت ۲۳۵ نفر با همکاری ستاد دیه آزاد شدند که مجموع بدهی آنها ۱۶۳ میلیارد تومان بوده است.

وی در خصوص خلع ید اراضی ملی در گلستان هم گفت: از ابتدای سال ۶۰ هکتار جنگل، ۴۳۱ هکتار مرتع، دو هکتار ساحل خلع ید شده است و در اعمال تبصره دو ۲۴۴ مورد با مساحت ۱۸ هکتار و ۱۰۱ مورد از طریق احکام قضایی و ۳۵ مورد هم به صورت خود اجرایی قلع و قمع اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =

کلید مقابل را فعال کنید