کد خبر:6917
پ

۳کشته درحادثه رانندگی در جنگل گلستان

رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: در تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری پژو پارس در محور جنگل گلستان به گالیکش، سه نفر فوت کردند و یک نفر مجروح شد. زندی به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ محمود شهرکی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک […]

رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: در تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری پژو پارس در محور جنگل گلستان به گالیکش، سه نفر فوت کردند و یک نفر مجروح شد.

زندی به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ محمود شهرکی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور جنگل گلستان- گالیکش بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند، یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری پژو پارس برخورد کرده است.
وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۳ نفر فوت کردند و یک نفر مجروح شد، افزود: علت حادثه توسط کارشناسان تجاوز به چپ از سوی راننده پژو اعلام شده است.
سرهنگ شهرکی در پایان از رانندگان خواست، در زمان رانندگی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند تا شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 17 =

کلید مقابل را فعال کنید