کد خبر:2871
پ

۲میلیون و ۸۶۵ هزار تن کالا در ۶ ماهه ابتدای سال جاری از مبادی گلستان جابجا شد

رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: ۲میلیون و ۸۶۵ هزار تن کالا در ۶ ماهه ابتدای سال جاری از مبادی گلستان جابجا شد. محسن یازرلو اظهار کرد: دو میلیون و 865 هزار تن کالا توسط 272 هزار سفر ناوگان باری در ۶ ماه نخست سالجاری از مبادی […]

رئیس اداره حمل و نقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: ۲میلیون و ۸۶۵ هزار تن کالا در ۶ ماهه ابتدای سال جاری از مبادی گلستان جابجا شد.

محسن یازرلو اظهار کرد: دو میلیون و 865 هزار تن کالا توسط 272 هزار سفر ناوگان باری در ۶ ماه نخست سالجاری از مبادی استان به سایر نقاط کشور جابجا شد.

وی با بیان اینکه این میزان کالا توسط 79 شرکت حمل و نقل داخلی استان جابجا شده است، اظهار داشت: گندم، چغندر قند، سیمان، سیب زمینی، انواع آرد و نهاده‌های دامی عمده کالاهای حمل شده طی این مدت بوده است.

وی افزود: به استناد گزارش دریافتی از سامانه کارت هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تعداد 11 هزار و پانصد راننده باری اعم از سبک و سنگین با میانگین سنی 42 سال و همچنین تعدادی بیش از 11 هزار ناوگان باری سبک و سنگین با متوسط عمر 17 سال در استان گلستان مشغول فعالیت هستند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =

کلید مقابل را فعال کنید