کد خبر:5991
پ

۱۳۰ میلیارد معوقه بدهکاران عمده بانکی در گلستان به بیت المال بازگردانده شد 

نازنین زهرااحمدی: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این معوقات مربوط به شش بدهکار عمده سیستم بانکی استان گلستان است که از ۴ بانک تسهیلات گرفتند اما پس ندادند. حیدر آسیابی اظهار کرد: پیگیری بازگشت این تسهیلات یکی از اقدامات ویژه دادگستری استان است که سبب بازگشت بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات سیستم بانکی از […]

نازنین زهرااحمدی:

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این معوقات مربوط به شش بدهکار عمده سیستم بانکی استان گلستان است که از ۴ بانک تسهیلات گرفتند اما پس ندادند.

حیدر آسیابی اظهار کرد: پیگیری بازگشت این تسهیلات یکی از اقدامات ویژه دادگستری استان است که سبب بازگشت بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات سیستم بانکی از پارسال تاکنون شده است .

آسیابی ادامه داد: علاوه بر این در این مدت با ورود ویژه دستگاه قضایی استان 4 هزار میلیارد تومان از اموال یکی از موسسه های مالی و اعتباری که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود به بیت المال بازگردانده شد .

رئیس کل دادگستری گلستان با اعلام این که بررسی لیست بدهکاران بانکی استان ادامه دارد گفت: اجازه نمی دهیم کسانی که به اسم سرمایه گذاری و تولید تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه کرده اند در چرخه ی تولید و اشتغال استان خلل وارد کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفت =

کلید مقابل را فعال کنید