کد خبر:6391
پ

۱۰۰ فقره تأسیسات قدیمی آبی در گلستان شناسنامه دار می شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: طی پژوهشی با همکاری یکی از دانشگاه‌های گلستان شناسنامه‌دار کردن تعداد ۱۰۰ مورد تأسیسات آبی قدیمی استان را پیگیری می‌کنیم. سید محسن حسینی شامگاه دوشنبه در خصوص ظرفیت‌های گردشگری آبی استان و جلسه با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در این خصوص، در گفتگو با خبرنگاران […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: طی پژوهشی با همکاری یکی از دانشگاه‌های گلستان شناسنامه‌دار کردن تعداد ۱۰۰ مورد تأسیسات آبی قدیمی استان را پیگیری می‌کنیم.
سید محسن حسینی شامگاه دوشنبه در خصوص ظرفیت‌های گردشگری آبی استان و جلسه با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در این خصوص، در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: توجه به توسعه صنعت گردشگری، راه برون رفت از مشکلات استان است و در این راه آب منطقه‌ای آمادگی کامل برای همکاری دارد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان افزود: گردشگری آبی یکی از نقاط همکاری مشترک شرکت آب منطقه‌ای و اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان بوده که برای توسعه این نوع از گردشگری در استان آمادگی داریم.
وی از شناسایی ۵۰ نقطه در گلستان برای گردشگری آبی خبرداد و گفت: از این تعداد ۲۸ نقطه قابلیت توسعه گردشگری آبی را دارا بوده و برای جذب سرمایه‌گذار مناسب است.
حسینی بیان کرد: طی پژوهشی با همکاری یکی از دانشگاه‌های استان شناسنامه‌دار کردن تعداد ۱۰۰ مورد تأسیسات آبی قدیمی استان را پیگیری می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان اضافه کرد: در بخش گردشگری تاسیسات آبی، تقویت موزه تخصصی آب و ایجاد موزه آب در بافت تاریخی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری آماده همکاری با میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در استان هستیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

کلید مقابل را فعال کنید