کد خبر:5244
پ

گلستان رتبه دوم در طرح مودت را دارد

ضریح مطهر و شبستان علی ابن ابیطالب(ع) آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان کلاله امروز (چهارشنبه ٢٩ تیر) رونمایی شد. حجت الاسلام«روح الله سلیمانی فرد» امروز (چهارشنبه ٢٩ تیر) در مراسم رونمایی ضریح مطهر و شبستان علی ابن ابیطالب(ع) آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) کلاله با اشاره به وجود اقوام مختلف در استان، گفت: گلستان […]

ضریح مطهر و شبستان علی ابن ابیطالب(ع) آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان کلاله امروز (چهارشنبه ٢٩ تیر) رونمایی شد.

حجت الاسلام«روح الله سلیمانی فرد» امروز (چهارشنبه ٢٩ تیر) در مراسم رونمایی ضریح مطهر و شبستان علی ابن ابیطالب(ع) آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) کلاله با اشاره به وجود اقوام مختلف در استان، گفت: گلستان نماد وحدت در کشور است و روحیه ایثار و از خودگذشتگی در بین مردم این استان وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان، دو مصوبه در بخش اماکن مذهبی و امامزادگان با اعتبار ١۵ میلیارد تومان مصوب شد که به دنبال تخصیص آن از سوی سازمان برنامه و بودجه هستیم.

وی با اشاره به ساخت شبستان علی بن ابی طالب(ع) امامزاده عبدالله (ع) کلاله، ادامه داد: تاکنون برای این شبستان بیش از ١٠ میلیارد تومان هزینه شده است.

حجت الاسلام سلیمانی فرد اظهارداشت: استان گلستان با وجود دارا بودن رتبه پنجم موقوفات کشور، با یکصد و ٢٣ بقعه متبرکه و امامزاده استان کم برخوردار از بقعه و امامزاده است.

وی گفت: استان گلستان با همت مردم رتبه دوم را در همکاری و حمایت های مردمی در کنار اعتبارات دولتی در طرح مودت را دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: ضریح این امامزاده نیز با همکاری استاد کاران اصفهانی مزین شده است.

وی گفت: امروز امامزادگان به قطب فرهنگی تبدیل شده اند و در این اماکن برنامه های مختلفی اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 5 =

کلید مقابل را فعال کنید