کد خبر:14074
پ

گلستان در فرآیند قانون‌مداری انتخابات جزو استان‌های پیشرو کشور است

استاندار گلستان گفت: در مجموعه برگزاری انتخابات در گلستان، همدلی مثال‌زدنی وجود دارد و استان گلستان در فرآیند سلامت و قانون‌مداری انتخابات در کشور جزو استان‌های پیشرو است. به گزارش تحرک نو از گرگان، علی‌محمد زنگانه امشب در گفت‌وگو با مردم استان گلستان در برنامه تلویزیونی اظهارکرد: این دوره تعداد نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی […]

استاندار گلستان گفت: در مجموعه برگزاری انتخابات در گلستان، همدلی مثال‌زدنی وجود دارد و استان گلستان در فرآیند سلامت و قانون‌مداری انتخابات در کشور جزو استان‌های پیشرو است.

به گزارش تحرک نو از گرگان، علی‌محمد زنگانه امشب در گفت‌وگو با مردم استان گلستان در برنامه تلویزیونی اظهارکرد: این دوره تعداد نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره قبل افزایش قابل توجهی دارد و نکته مهم این است که از همه سلایق، اقوام و مذاهب و برادران شیعه و سنی در این رقابت سالم حضور دارند.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: حرکت خوبی که در این دوره در حوزه تبلیغات نامزدها انجام شد، ایجاد ظرفیت و فرصت یکسان و مناسب برای همه نامزدها در راستای دسترسی بهتر و بیشتر نامزدها به تبلیغات و ارتباط بیشتر مردم با این نامزدها و انتخاب اصلح از طریق رسانه گلستان و راه‌اندازی ۶ شبکه تبلیغاتی است و این حرکت خلاقانه باعث ایجاد شور انتخاباتی در استان شده‌است.

استاندارگلستان با بیان اینکه مجریان انتخاباتی نباید از هیچ نامزد انتخاباتی جانبداری کنند، خاطرنشان کرد: مجریان انتخاباتی بنا به قانون نباید به هیچ عنوان از نامزد انتخاباتی جانبداری و طرفداری کنند و ما به طور جدی این موضوع را مطالبه می‌کنیم و با قدرت با چنین تخلفاتی برخورد خواهیم کرد‌.

وی ادامه داد: جلسات مختلفی در رابطه با نظارت و پیشگیری از هرگونه تخلفاتی انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخاباتی و نماینده آنها برگزار شدو در بدو امر، تذکرات لازم داده شد که ۹۰ درصد موارد در مرحله تذکر حل‌وفصل شد و تنها چند مورد کمتر از انگشت دست اصرار به ادامه رویه غیرقانونی خود داشتند که کمیته امحا وارد عمل شد.

زنگانه با اشاره به ساعات پایانی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی گفت: کمتر از هفت ساعت به پایان زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی باقیمانده‌است و بعد از این شور انتخاباتی، نیاز است تا مردم ۲۴ ساعت در سکوت رسانه و تبلیغات بسر ببرند تا بتوانند بدور از هیجانات و رقابت‌ها و با عقلانیت موارد را بررسی و انتخاب اصلح را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

کلید مقابل را فعال کنید