کد خبر:6838
پ

گلستان به عنوان سرزمین هوشمند در افق ۱۴۰۴

آیین آغاز عملیات اجرایی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران در سالن اجتماعات استانداری گلستان با حضور محمود زاده رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، منتظری و ایری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد . لازمه رسیدن به توسعه در افق ۱۴۰۴ رسانیدن سرانه تولید ناخالص از […]

آیین آغاز عملیات اجرایی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران در سالن اجتماعات استانداری گلستان با حضور محمود زاده رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، منتظری و ایری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد .
لازمه رسیدن به توسعه در افق ۱۴۰۴ رسانیدن سرانه تولید ناخالص از ۵۶ همت به حداقل ۲۵۰ همت است براین اساس شعار ما این است که گلستان را به سرزمینی هوشمند تبدیل کنیم که البته باید زیرساخت های آن فراهم شود.
استاندار گلستان با تاکید بر ظرفیت های بالای استان در حوزه ارتباطات گفت: بر اساس سند توسعه در حوزه فناوری و ارتباطات ،هدف ما ایجاد شهرهای هوشمند در گلستان است که همراهی همه دلسوزان ضروری است.
به گزارش تحرک نو؛علی محمد زنگانه در آئین آغاز عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران در گلستان افزود: در گذشته گام های ارزشمندی در راستای ایجاد زیرساخت های توسعه فناوری های دیجیتال در استان برداشته شده و تا کنون ۳ هزار کیلومتر فیبر نوری در گلستان اجرا شده که نیاز است ادامه این مسیر با سرعت بالاتری اجرایی شود.
وی تاکید کرد:استانداری از اجرای پروژه نجما (نهضت جهادی مخابرات ایران) و توسعه فیبر نوری در استان بطور کامل حمایت خواهد کرد و در این راستا تفویض اختیارات لازم نیز به مدیرعامل شرکت مخابرات داده شده است.
وی ادامه داد: طی تعامل با سرمایه گذاری به دنبال ایجاد کارخانه تولید فیبر نوری در استان هستیم که این اقدام در کشور منحصر به فرد است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 11 =

کلید مقابل را فعال کنید