کد خبر:4479
پ

گشایش نمایشگاه گروهی خوشنویسی در شهرستان مینودشت

نمایشگاه آثار خوشنویسی جمعی از هنرمندان انجمن خوشنویسان شهرستان مینودشت با حضور مدیرکل و معاونین فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و مسئولین و جمعی از هنرمندان شهرستان مینودشت صبح امروز یکشنبه 22 اسفند ماه افتتاح شد. زندی ازتحرک نوبه گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، […]

نمایشگاه آثار خوشنویسی جمعی از هنرمندان انجمن خوشنویسان شهرستان مینودشت با حضور مدیرکل و معاونین فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و مسئولین و جمعی از هنرمندان شهرستان مینودشت صبح امروز یکشنبه 22 اسفند ماه افتتاح شد.

زندی ازتحرک نوبه گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، نمایشگاه آثار خوشنویسی جمعی از هنرمندان انجمن خوشنویسان شهرستان مینودشت در صبح امروز با حضور با حضور مدیرکل و معاونین فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و مسئولین و جمعی از هنرمندان شهرستان مینودشت گشایش یافت.

در این نمایشگاه 25 اثر خوشنویسی در قالب های گوناگون به نمایش در آمده و به مدت 4 روز پذیرای دوستداران هنرخوشنویسی خواهد بود.

محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به این که در دین مبین اسلام به هنرزیبای خط توجه شده و همواره مورد تأکید، تأیید، تشویق و ترغیب قرار گرفته است، گفت: بدون تردید، خط، والاترین و ارزشمندترین میراث بشری است که به خوبی توانسته باراندیشه و تاریخ را به دوش کشد و عامل خوبی برای انتقال مفاهیم والا و ارزش های پر معنا به شمار رود.

وی افزود: هنرخوشنویسی راهی برای بیان مفاهیم است که به همراه خود، تمدن و فرهنگ ایرانی اسلامی را به دنیای امروزمنتقل کرده و یکی از مؤلفه‌های فرهنگ و تمدن کشور محسوب می شود

گفتنی است،دیدار با امام جمعه،فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر، دیدار با هنرمندان و اهل قلم و حضور در چندین برنامه ی فرهنگی و هنری در شهرستان مینودشت، از جمله برنامه های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه در این سفر یکروزه درون استانی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

کلید مقابل را فعال کنید