کد خبر:5282
پ

کمیته امداد در بخش نوغان داری رتبه اول را در کشور دارد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:کمیته امداد در بخش نوغان داری و ابریشم رتبه اول را دارد و حرف اول را میزند. سید مرتضی بختیاری در آئین بهره برداری از شهرک اقتصاد مقاومتی (زنجیره نوغان داری)افزود:در سالجاری کمیته امداد در تولید پیله و نخ ابریشم 200 تن تولید داشته است. وی بیان کرد:طی تفاهم نامه […]

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:کمیته امداد در بخش نوغان داری و ابریشم رتبه اول را دارد و حرف اول را میزند.

سید مرتضی بختیاری در آئین بهره برداری از شهرک اقتصاد مقاومتی (زنجیره نوغان داری)افزود:در سالجاری کمیته امداد در تولید پیله و نخ ابریشم 200 تن تولید داشته است.

وی بیان کرد:طی تفاهم نامه با جهادکشاورزی قرارداد نزدیک به 200 هزار شغل در این زمینه منعقد شد.

وی اظهار کرد:یکی از سند افتخاراتی که کمیته امداد در کنار توانمند کردن جامعه هدف خود نقش دیگری در جامعه و در اقتصاد مقاومتی نشان می دهد.

وی عنوان کرد:فرش کمیته امداد ثبت جهانی شده وفرش کمیته با  لوگوی احسان در جهان مشتری دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:مواردی که در طول برنامه پنج سال ششم در دولت مربوط به کمیته امداد است این برنامه ها در برنامه پنج سال ششم در هیات امنا امداد نیز تصویب شده که مجتمع اقتصادی موظف است نزدیک به 200 طرح اشتغالی ایجاد کند که ما بتوانیم جامعه هدف را در مقصد خودکفایی از تحت پوشش کمیته امداد خارج کنیم این ماموریت مجتمع اقتصادی کمیته امداد است .

بختیاری افزود:مجتمع اقتصادی بازوان امداد را در اجرای توانمندسازی میتوانند بگیرند.ماموریت ما ایجاد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای تهیدستان با رعایت حرمت و تکریم در سطح برنامه های کمیته امداد می باشد که برای ما بسیار مهم است .

وی اظهار کرد:زنجیره صنعت نوغان داری کشور در کمیته امداد است  که با ورود کمیته امداد جلوی دلالها و واسطه ها به خود آیند و تخم نوغان در سال گذشته 50 هزار تومان خریداری میشد که امسال 250 هزار تومان خریداری می شود.

در پایان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از توتستان مجتمع اقتصادی امدادبازدید کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 8 =

کلید مقابل را فعال کنید