کد خبر:14011
پ
در ۱۱ ماهه سالجاری اتفاق افتاد؛

کمک شش میلیارد و ۳۰۰ میلیونی فرهنگیان استان به ایتام و محسنین کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از حمایت شش هزار و ۸۸۵ نفر از فرهنگیان استان ، فرزندان ایتام ومحسنین کمیته امداد گلستان خبرداد. عیسی بابایی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش افزود : تا به امروز شش هزار و ۸۸۵ نفر از جامعه بزرگ فرهنگیان استان بعنوان حامی طرح اکرام […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از حمایت شش هزار و ۸۸۵ نفر از فرهنگیان استان ، فرزندان ایتام ومحسنین کمیته امداد گلستان خبرداد.

عیسی بابایی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش افزود : تا به امروز شش هزار و ۸۸۵ نفر از جامعه بزرگ فرهنگیان استان بعنوان حامی طرح اکرام وایتام جذب شده اند .

وی درحاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری جشن نیکوکاری گفت: از ابتدای شروع طرح اکرام ایتام تا کنون شش هزار و ۸۸۵ نفر از معلمان و کارمندان ادارات آموزش و پرورش درسطح استان برای حمایت معنوی  از فرزندان ایتام و محسنین ثبت نام کرده و مبالغی رابصورت ماهانه به حساب آنها واریز می کنند.

وی تبلیغ حمایت افراد از ایتام و محسنین را حرکتی در مسیر فرهنگ سازی و ترویج خوبی‌ها دانست و اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سالجاری نیز دوهزار و ۱۶۲ فرهنگی در طرح اکرام وایتام ثبت نام کرده و بیش از شش میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان به فرزندان یتیم ومحسنین کمک کرده اند

بابایی ادامه داد: معلمان همیشه فرهنگ‌ساز هستند و در راه نشان دادن و راهنمایی کردن حرف نخست را می‌زنند به همین علت کار معلمی کار بزرگی است و امروز آموزش و پرورش فقط مسئول تعلیم و تربیت نیست بلکه در بسیاری از کارهای خیر و نیک سهیم و پیشتاز است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: در حال حاضر ۴ هزار و ۸۶۴ فرزند یتیم و ۶ هزار و ۲۰۵ فرزند محسنین، مشمول طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان گلستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: حامیان با واریز مبلغی به صورت ماهانه ، می‌توانند نیّات خیرخواهانه خود را در رسیدگی به کودکان و نوجوانان نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین ، جامه عمل بپوشانند.

بابایی یادآور شد: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند ازطریق ورود به سایت  ekram.emdad.ir   ویا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در طرح اکرام مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شش =

کلید مقابل را فعال کنید