کد خبر:2484
پ

کمک به تامین مخارج زوج های نابارور دهک های پایین

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان از کمک به تامین مخارج زوج های نابارور توسط این ستاد خبر داد. به گزارش تحرک‌نو؛محمد مهدی سلمان زاده در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره برای درمان زوج های نابارور در آستانه عید غدیر اقدام کرد. سلمان زاده اظهار […]

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گلستان از کمک به تامین مخارج زوج های نابارور توسط این ستاد خبر داد.

به گزارش تحرک‌نو؛محمد مهدی سلمان زاده در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره برای درمان زوج های نابارور در آستانه عید غدیر اقدام کرد.

سلمان زاده اظهار کرد: زوجهای افرادی که قادر به تامین مخارج درمان خود به منظور فرزندآوری نیستند (دهکهای ۱ تا ۵) می توانند از طریق سامانه www.۱۵۴۲.ir «بنیاد ۱۵خرداد» نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام و از خدمات این بنیاد به منظور درمان خود استفاده کنند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان افزود: با توجه به کاهش نرخ فرزندآوری در کشور و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر کمک و مشارکت همه دستگاهها در جهت افزایش نرخ فرزندآوری، این ستاد مانند سایر فعالیت های اجتماعی خود، به این مقوله ورود نموده و امیدواریم بتوانیم در این حوزه منشاء خیر و اثر باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شش =

کلید مقابل را فعال کنید