کد خبر:14046
پ

کشت هر نهال موشکی بر قلب دشمن خواهد بود

فرماندار شهرستان مینودشت در پویش ملی کاشت ۱۵ میلیون اصله نهال در کشور کاشت هر درخت را موشکی بر پیکره دشمن برشمرد. دیلم افزود دشمنان این ملت از تمام زمینه ها استفاده می کنند تا به کشور عزیزمان آسیب وارد کنند که یک مسئله آن ایجاد مشکلات زیست محیطی است تا از این طریق بذر […]

فرماندار شهرستان مینودشت در پویش ملی کاشت ۱۵ میلیون اصله نهال در کشور کاشت هر درخت را موشکی بر پیکره دشمن برشمرد.

دیلم افزود دشمنان این ملت از تمام زمینه ها استفاده می کنند تا به کشور عزیزمان آسیب وارد کنند که یک مسئله آن ایجاد مشکلات زیست محیطی است تا از این طریق بذر ناامیدی را به مملکت ما تزریق کنند لذا نیاز است ما این توطئه های دشمن را بشناسیم و سعی کنیم به تمام توان با آن مقابله کنیم که کاشت درخت و ایجاد سرسبزی و نشاط در کشور این نقشه شوم آنها را بر ملا خواهد کرد و کاشت هر درخت موشکی بر پیکره آنها خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد در شهرستان مینودشت با همراهی دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد و علی الخصوص نیروهای جهادی بسیج سازندگی و نیروهای زحمت کش منابع طبیعی ۳۵ هزار اصله نهال کشت خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیز اعلام نمود در پویش ملی امروز ۸ اسفند ماه ۲۳۰۰ اصله نهال در این شهرستان کشت گردید و این جهاد با قدرت تا پایان سال ادامه خواهد داشت و بیش از ۲۰۰ هزار اصله نهال در شهرستان کشت می شود.

حسینی افزود این نهالکاری ها در قالب زراعت چوب، اصلاح احیا جنگل های هیرکانی و توسعه فضای سبزی شهری و روستایی خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 9 =

کلید مقابل را فعال کنید