کد خبر:2677
پ

کسب رتبه سوم اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان موفق به کسب رتبه سوم در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی در دستگاههای اجرایی استان گردید. براساس نتایج بررسی عملکرد سال 1399 دستگاههای اجرایی استان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان موفق به کسب رتبه سوم در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی در دستگاههای اجرایی […]

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان موفق به کسب رتبه سوم در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی در دستگاههای اجرایی استان گردید.

براساس نتایج بررسی عملکرد سال 1399 دستگاههای اجرایی استان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان موفق به کسب رتبه سوم در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی در دستگاههای اجرایی استان گردید.

به گزارش تحرک نو، بنی هاشم رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اعلام کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال 99 در بین 55 دستگاه اجرایی شرکت کننده و در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی موفق به کسب رتبه سوم استانی گردید.

وی اضافه کرد: این موفقیت را مدیون زحمات کلیه همکاران در ستاد و شهرستان ها مخصوصاً همکاران خود در اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری دانست و افزود کسب عناوین برتر نتیجه تلاش و مساعی ارزشمند کلیه کارکنان متخصص و متعهد در پیشبرد برنامه ها و سیاستهای اداره کل می باشد و جا دارد این موفقیت را به همه همکاران تبریک عرض نمایم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دو =

کلید مقابل را فعال کنید